KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تا اونجایی که من میدونم ، مشکلات خاص ِ دانشجویان شهرسانی ایناست:

به نام خدا

در جلسه ی گذشته ی شورای هماهنگی، مساله ی انتخاب یک دانشجوی ساکن ِ شهرستان در گروه پیگیری مطرح شد، به علت دور بودن دانشجویان ساکن شهرستان و لزوم پیگری های مستمر در تهران، این مساله مورد تائید شورای هماهنگی قرار نگرفت

اما در نهایت شورای هماهنگی برای پیگیری دقیق تر مشکلات دانشجویان ساکن شهرستان از بنده خواست که یک بار دیگر راههای ارتباط با اعضای گروه پیگیری را در همکلاسی منتشر نمایم!


علی منتجبی –   mohsen_montajabi@yahoo.com - 0912 677 63 65

فرزان بالکانی – hyperbrush@yahoo.com  -  0912 25 84 218

سعید اسماعیلی فرد -  saied_godfather2@yahoo.com - 0912 560 7002 

حمید توکلی-    tk.hamid@yahoo.com  0912 665 31 45

 

http://kntu.blogsky.com/?PostID=3743


البته!  اگه افتخار میدید، ترجیح میدم در مورد مشکلات دانشجویان ساکن ِ شهرستان، با خودم در تماس باشید!   حمید توکلی-    tk.hamid@yahoo.com  0912 665 31 45


تا اونجایی که من میدونم ، مشکلات خاص ِ دانشجویان شهرسانی ایناست:

۱ - آموزش از راه دور، که اولین و مهمترین مشکل هممونه و ضرورت ِ حلش برای دانشجویان ساکن شهرستانی بیشتره، چون ضعف ِ آموزش از راه دور، نیاز به آموزش حضوری رو بالا میبره، و برگزاری کلاسهای حضوری برای برخی از همکلاسی های شهرستانی دردسر سازه!

اسکان موقت همکلاسی ها در دوران امتحانات و یا به نظرم مهمتر از اون برگزاری امتحانات در شهر محل سکونت، دوری از مراکز بزرگ خرید کتاب، دوری از جزوات استادان محترم که در دانشکده ها توزیع می شوند، از جمله مشکلات ِ قابل ِ حل ِ دانشجویان ِ ساکن شهرستانه که متاسفانه تا امروز هیچ کدوم حل نشده!

همکلاسی، اگه موردی رو فراموش کردم، بهم بگو!


نباید نا امید شد..... پیگیری مشکلات آموزشی و صنفی از اواخر مهمرماه ۸۶ تا امروز به صورت مستمر ادامه داشته ، این که نتیجه اش چه می شود! دست ما دانشجویان نیست!

فعلا بزرگترین سرمایه ی ما همکلاسی ها، خستگی ناپذیری است...


جهت مطلع شدن از آخرین اخبار انجمن ها کلیک نمایید!

 

اما وظیفه ی گروه پیگیری چیست؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مسافر, کامپیوتر, شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 10:45

ممنون آقای توکلی که به فکر شهرستانی ها هم هستید .
اگه اسکان موفت در مدت امتحانات حل بشه که عالیه چون واقعا خیلی سخته براما.
البته ما در این مورد با مسئولان دانشگاه حرف زدیم ولی متاسفانه مثل خیلی موارد دیگه به نتیجه نرسیدیم.

از اینکه به فکر ما دانشجویان شهرستانی هستیم ممنون. به مشکلات ما دقیقا اشاره شد . نبود همکلاسی در شهر خودمون. و از همه مهمتر اگه بتونیم با امتحانات کنار بیایم و مکانی هم برای خودمون درست کنیم اما کلاسهای حضوری - کتابها - جزوات و ...... را نمی توانیم داشته باشیم پس چه بهتر اینکه این کلاسها به صورت هفته ای نباشد و بطور مکرر یعنی یک هفته پشت سر هم و صبح و ظهر و بعدظهر باشد تا حداقل با اسکان در آنجا بتونیم از این کلاسها هم بهره ببریم .و تقریبا یک هفته کامل مثل بچه های دبیرستانی کلاس داشته باشیم . با تشکر از شما دوستان

حسین رنجبر, نرم افزار, شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 21:47

حرف من همون حرف بقیه دوستانه .
آخه آدم برا یه کلاس آمدن باید این همه بدبختی بکشه !

واسه خدمتگزاری همیشه حاضرم.

دستت درد نکنه حمید جان جامع و کامل بود !

موفق باشی...

مصطفی کاظمی, مهندسی کامپیوتر-نرم اف یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 00:14

مشکلات اسکان:
اسکان در موقع امتحانات اگه بود عالی بود.
من امتحانات ۷ درس این ترمم افتاده این تاریخ ها ۱۱- ۱۲ - ۱۴ - ۱۶- ۱۸ -۲۴ تیر که حالا ۲۴ به کنار ۱۱تا۱۸ رو مجبورم تهران باشم که اگه شبی متوسط ۱۵۰۰۰ تومان هزینه فقط اسکان رو بزارم میشه ۱۰۵۰۰۰ تومان.ـ(خورد و خوراکشو بی خیال....)

*****
مشکلات رفت و آمد:
هر بار میام تهران و برمی گردم ۱۵۰۰۰ تومان فقط هزینه اتوبوسشه. (بقیش بماند/ دیگه به مسیرهای اتوبوس خط واحد تهران عادت کردم.)
من شب قبل امتحان یا کلاس از شهرمون را می افتم و صبحش می رسم تهران// یه موقع استرس دیر رسیدن دارم (مخصوصا امتحاناتی که ۸ صبح هست.) و بعدش از بی خوابی و خستگی سفر فرداشم نمی دونم چه خبره!!!

*****
مشکلات اینترنتی:
اینترنت شهر ما هم که خدا رو شکر سرعت نداره کلاس آنلاینو که بی خیالش. آف ها رو هم اگه با ۵ کیلوبایت در ثانیه دانلود کنم کلاهمو از شادی می ندازم هوا.
تازه یه آی اس پی اینترنت ای دی اس ال آورده رفتم قیمت کردم میگه سرعت ۶۴ رو ماهی ۴۰۰۰۰ تومان در میاد!!!
پول تلفن و کارت اینترنتم بماند....

*****
مشکلات تهیه کتاب:
باور کنید من کتاب فیزیک ۲ رو جمعه همین هفته که اومده بودم واسه امتحان معادلات خریرم (یعنی جمعه۲۷ ام اردیبهشت)
این درحالیه که جمعه بعد امتحان میانترم فیزیک ۲ دارم.
همین جمعه هم سی دی درس مبانی رو یکی از دوستای خیلی خوب و محترم (اسمشو نمی گم شاید دلش نخواد) لطف کردن برام رایت کردن.
چون خودم ۵ شنبه و جمعه میام تهران واسه امتحان و یا گاهی کلاس ها که اون موقع هم خدارو شکر سازمان مرکزی بستس.

*****
و کلی چیزای دیگه که الان ذهنم نیست.....

با تشکر از همکلاسی و چند وبلاگ دیگر (اسمشونو نمی گم چون شاید یکی رو از قلم بندازم خدایی نکرده) که من رو از مطالب جدید و اوضاع دانشگاه آگاه می کنن.
و از برخی هاشون من چند تا جزوه مفید گرفتم.

*****

با آرزوی موفقیت برای همه شما
به امید بهتر شدن اوضاع

, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 00:49

***تازه یه آی اس پی اینترنت ای دی اس ال آورده رفتم قیمت کردم میگه سرعت ۶۴ رو ماهی ۴۰۰۰۰ تومان در میاد!!!
پول تلفن و کارت اینترنتم بماند....***

یاد تا پارسال (پارسال و چند سال قبلش) بخیر اینترنت وایرلس ۲مگ (۲۰۴۸ کبلوبایت) داشتم...

مصطفی کاظمی, مهندسی کامپیوتر-نرم اف یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 00:50

***تازه یه آی اس پی اینترنت ای دی اس ال آورده رفتم قیمت کردم میگه سرعت ۶۴ رو ماهی ۴۰۰۰۰ تومان در میاد!!!
پول تلفن و کارت اینترنتم بماند....***

یاد تا پارسال (پارسال و چند سال قبلش) بخیر اینترنت وایرلس ۲مگ (۲۰۴۸ کبلوبایت) داشتم...

محمد حسین باقری, کامپیوتر, یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 01:05

بچه ها چون همکلاسیتونم دوست دارم بهتون لطف کنم ازتون دعوت میکنم در پارک اسکان پیدا کنید

مصطفی کاظمی, مهندسی کامپیوتر-نرم اف یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 01:16

محمدحسین باقری جان
همه چیز به سخره گرفتی نیست!!
هر چند پیشنهادت بدک نیست.

***
ولی من اگه برم چادر بزنم می رم جلو سازمان مرکزی چادر می زنم!!!
جاش بنظرت خوبه!؟ شاید یکی از اون بالا ببیندت!!
اوه نه!! یادم رفته بود شبا کسی نیست اونجا!!

محسن یوسفیان, کامپیوتر, خواجه نصیر یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 16:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد