KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رژیم مجعول

شستمین سالگرد تاسیس رژیم مجعول صهیوینستی(روز نکبت)رابه تمام صهیوینیستیها تسلیت میگوییم و همه با هم دعا میکنیم فلسطین اشغالی از لوس وجود چنین  شیاطینی هر چه زود تر پا گ گردد.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا .م, , چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 08:44

موافقم۱۰۰٪ بابا این یهودی یارو ازای ن اسرائیل جدا کنید بعضیهاشون ممکنه طرف دار اسرائیل باشند ولی همشون نه پس ای دوست یهودی به ما بپیوند

ح م نصرابادی , , چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 10:19

سلام
من نیز این واقعه ی تاریخی رو تبریک میگم j-:

اگر منظور دوستمون اقا علیرضا من هستم
می خوام بگم که من از وقتی چیزی یادم میومده با شما بودم و لازم نیست دوباره به شما بپیوندم D:

=)) =))

آقای حوم نصر آبادی اگر شما دین الهی یهودی را برگزیدید آن را با پیوند زدن خود به رژیمی که اساس وبنیه ی آن خراب است دین خود را آلوده نکنید ما مسلمانان جهان براین اعتقادیم که این رژیم توسط یهودیان آزاده مورد قبول نیست وبالواقع هم چنین است ودر اخبار سراسر دنیا شاهد تجمع یهودیان آزاده علیه این رژیم غاصب هستیم

مهدی, , چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 10:22

ان شاالله

دعا می کنیم و تلاش در عمل برای نابودی اسرائیل

فتاحیان, , چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 12:36

به امید نابودی ظلم از سراسر گیتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد