KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دست نوشته ی صادق هدایت

نظرات 17 + ارسال نظر
تقدسی, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 20:00

متاسفم براتون با این تفکراتتون!

ممنون از نظرتون!!

علی رستمی, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 20:18

ممنون عالی بود . نظر فرد بالا هم بی خوده ! جدی نگیر

ممنون از نظرتون :)

ص .ه, صنایع, خواجه نصیرالدین طوسی سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 20:20

فریما خانم چرا این دست نوشته ها این طوریه نصفش رفته توی لینکهای دانشگاه کاملاخراب شده یک بار دیگه اگه میشه بزارین ممنون میشم

چشم
درستش کردم

پویا صفری, IT, صنعتی خواجه نصیر سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 21:02 http://kntu.blogsky.com/

به واقع که او خداوندگار رمان نویسی ایران است و اثر جهانی او ((بوف کور)) ما را به عوالم فراوانی برد...

یادش گرامی٬ جایگهش سبز باد...

اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد.ستاره من باید دور.تاریک و بی معنی باشد
شاید من اصلا ستاره نداشته ام!(بوف کور)

تقدسی, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 21:08

آقا پویا فکر کنم هنوز هم در همون عوالم به سر میبری!

علی منتجبی, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 21:37

آقای تقدسی تمرین کنیم به عقاید دیگران هم احنرام بذاریم خوبه ها

پویا صفری, IT, صنعتی خواجه نصیر سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 21:40 http://kntu.blogsky.com/

wow...

فوق العاده بود...
البته از مفاهیمی که صادق هدایت بیان می‌دارد٬ تنها برداشت‌هایی منفی‌گرایانه و پوچ‌گرایانه نمی‌توان داشت٬ و مفاهیم شگرف‌تری نیز در آن نهفته است٬ که به گمان من هر شخصی با توجه به ظن و درون‌مایه فکری خود از آن‌ها برداشت دارد٬ که بسته به آن ظن درونی ما این برداشت‌ها ممکن است مثبت یا منفی باشند...

فائزه غلامی, IT, سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 22:00

ولی خدایی من نتونستم دست خطش رو بخونم.یعنی همه شما تونستید بخونید؟!
فریما جان خوب می شد ترجمه اش می کردی.تا منم بتونم بخونم.D:
موفق باشی.

فا‌ئزه جان ترجمه اش کردم امیدوارم بهره ببری

فتاحیان, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 22:07

دوست خوبم من که نتونستم درست بخونم ببینم چیه اگه زحمتی نیست یک بار خودتون تایپ کنید.
در ضمن یک سوال
صادق هدایت همون نویسنده ای نبود که چند بار دست به خودکشی زده بود؟!!

تایپ کردم امیدوارم مفید باشه
بله به خاطر مسایل عاطفی و شرایط بد حاکم در آن زمان دست به خودکشی زده

reza yakuza, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 22:47

حاضرم شرط ببندم که هیچ کدومتون این پوچ گرای بد بخت نمیشناسین... هر کسی که یه کتاب نوشت دلیل نمیشه که ادم درستی باشه این یارو ........ من نمیفهمم که چطوری میشه که یه سری دانشجو بیان از یه همچین کسی تعریف کنن ...

تقدسی, , چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 06:47

عقاید پوچ و بی مایه برای ما ذره ای ارزش نداره.

, , چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 08:49

چه آدم مزخرفی بوده چند بار خودکشی کرده بوده؟

, , چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 12:14

az un khar tar kasie ke azash peyravy mikone

من از کسی پیروی نمیکنم و به این هم کاری ندارم که در زندگی انسان پوچ گرایی بوده یا نه من منظورم از نوشتن این اطلاعات این بوده که ذهن خلاق هدایت و قدرت قلم او را نشان دهم و دلیلی نمیشه که اگر خودکشی کرده سرکوبش کنیم و بد و بیراه بهش بگیم مهم اینه که یک اثر ادبی از خود برای ما به جا گذاشته و آثار ادبی او را هم نباید تحت تاثیر زندگی که داشته قرار بدیم و هر کس بنا به قدرت درکش میتونه با ژرف نگری آن را مطالعه کنه و در بهر داستان فرو بره

, , چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 14:51

آقای تقدسی شم دارید خود را به عنوان یک انسان کاملا متحجر نشان می دهید آبا میدانید شهید مطهری را چه کسانی به شهادت رساندند افرادی که تفکرشان به مانند شما بود

reza yakuza, , چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 15:11

شده شبیه لباس شاه که لختش میکنن بعدم میگن هر کی که شورش برسه میتونه لباس رو ببینه ... این داستانا رو واسه همه میگن که تو بچگی یاد بگیریم تا وقتی بزرگ شدیم اینجوری از هر کسی تعریف نکنیم...

من از شاه تعریف نکردم به مولا
من از لباس تعریف کردم اونم لباسی که حقیقی هست نه خیالی

رویا, IT, چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 20:48

خوب خدارو شکر ظاهرا فقط نوشته های من نیست که ناخوانا و پر از خط خورده گیه!

اتفاقا دلم می خواست دست خطش رو ببینم! مرسی!!


reza yakuza, , چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 23:27

hey in be mola ro az koja yad gereftin shoma?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد