KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پاسخ از سایت رئیس جمهور (۱)

داشتم مطالب وبلاگ رو بررسی می کردم که به این پست از حمید توکلی برخوردم:
منم یه چنین نامه ای نوشته بودم، گفتم اینجا بزارمش و به چند نکته اشاره کنم.
۱- انگار پاسخ به نامه از سوی سایت ریاست محترم جمهور، کلیشه ای و آماده است. بطوریکه هر نامه پس از بررسی لازم به سازمان مربوطه ارجاع داده می شود.
 
۲- اگر آرشیو منظم در این وبسایت وجود داشت (شایدم داره- من خبر ندارم)، نامه من و حمید یا سایر دوستان به یکجا و عطف شده به یکدیگر به دست مسئولین محترم وزارت علوم می رسید که آنوقت مسلما تاثیر گذاری بیشتری داشت و یا حداقل اینکه در نامه های بعدی (از طرفه اونایی که نوشتن یا قراره بنویسن) چون می توانست به این نامه ها استناد و پیوست شود، بر سندیت موضوع و همه گیر بودن (یعنی مشکل همه الکترونیکی ها!!!) آن، اشاره خوبی بود.
 
۳-دوستانی که بعد از این نامه خواهند نوشت شماره های ۴۹۰۵۹۱ و ۵۱۰۱۶۲ (بنویسند عطف به نامه های الکترونیکی شماره های ....)۱ و سایر شماره های مرتبط را نیز عطف نمایند.
۴- از وب سایت ریاست محترم جمهور که نامه من را بررسی و به وزارت مربوطه ارجاع داده اند تشکر می کنم.
 
۵- امیدوارم که وزارت محترم علوم نیز پس از بررسی موضوع، تحقیق از دانشگاه و دانشجویان و ... پاسخی درخور و مناسب برای این مسئله ارائه دهد.

پی نوشت ۱: دانشجویان محترم الکترونیکی، نامه های الکترونیکی بنگارند.

 
جهت مطلع شدن از آخرین اخبار انجمن ها کلیک نمایید!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی, , دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 13:50

((- انگار پاسخ به نامه از سوی سایت ریاست محترم جمهور، کلیشه ای و آماده است. بطوریکه هر نامه پس از بررسی لازم به سازمان مربوطه ارجاع داده می شود.))
انتظار دارید برای هر نامه یک تایپیست استخدام کنند! این سرعت عمل مدیریتی رو نشون میده.

البته حق با شماست مهدی جان
منم فقط نقد و بررسی کردم.

, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 12:30

چه انتظاری از این دولت دارید آیا انتظار بر قراری عدالت دارید نمی دانم آیا رویای های ما به واقعیت می پیوندد .ما که تمام تلاش خود را بکار بستیم حالا مانده تلاش سازمانها ووزرتخانها!

امیدوار باشید
تا حالا که لطف کردن نامه من و آقای توکلی را جهت بررسی بیشتر به وزارت علوم ارجاع داده اند.

پیشنهاد خوبی است!

موفق باشی!

راستی، اصل نامه ای رو که فرستادی رو اگه میشه بفرست به ایمیلم!


Kntu.Blog@Gmail.Com

ممنونم!

باشه- حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد