KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تو هم بیا با هم رو جدول راه بری

 1

 1

 

خسته شدم

 

از بس که مثل تــــو

 

مثل همه

 

از پیاده رو رفتم

 

 

دوست دارم دوباره از روی جدول راه برم

 

 

مثل خودم

 

حتی با کفشهای خودم

 

تو هم بیا با هم رو جدول راه بریم

 

بدو بیا ، خجالت نکش!!

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا, IT, یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 20:54

ولی من از روی زمین راه رفتن خسته شدم!
یعنی حالا کجا راه برم؟!!

قشنگ بود!
مرسی!!


ایمان, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 23:45

خیلی نایس بود .

تنکس ا لات !

فائزه غلامی, IT, دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 00:52

جالب بود مرسی.

سوسن, صنایع, دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 10:32

خیلی قشنگ بود .. ممنون
دلم خواست!

nickrooz m, , دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 14:40 http://www.noonmim.com

بیاد دختری با کفشهای کتانی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد