KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

داستانی کاملا واقعی

توجه .....توجه داستانی که میخوانید کاملا واقعی است ودر زمان بسیار نزدیک برای شما اتفاق خواهد افتاد پس خود را آماده کنید.روزی روزگاری نه چندان دور کلاس معادلات دیفرانسیلی در صبح یکی از روزهای قشنگ وآفتابی برگزار شد.

دانشجویان مثل همیشه شادو خرم وبدون هیچ مشکلی که چرخ این روزگار برای آنها ایجاد کرده باشد(قطعی صدا ونبود تخته) بر سر کلاس استاد حاضر شدند .استاد هم بدون هیچ تاخیری حتی برای  ۲۰-۳۰دقیقه بر سرکلاس حاضرشد  و بدون هیچ معطلی حتی  برای ۱۰-۱۵ دقیقه کلاس را شروع کردند.عقربه ی ساعت هم بدون هیچ وقفه ای چرخیدو چرخیدو  گذشت وگذشت تا دیدیم نزدیک آخر کلاس وبه پایان رسیدن درس استاد بود که ناگهان با صدای استاد وصحبت ایشان از جا پریدم که فرمودند در روز مبارک ۲۰/۲/ ۸۷ امتحان میان ترم داریم تا این خبر میمون به گوشم رسیدوفرکانس اصوات در مغزم تجزیه وتحلیل شد  مانند کسانی که بر اثر برق گرفتگی آن هم با (ولتاژ بالا) در سر جایم میخکوب شدم  که نا گهان استاد با صدای گرم خود این مطلب را  هم اضافه کرد که تا فصل سوم به طور کامل آزمون گرفته می شود. دنیا برایم تیره وتا رشده بود. می پرسید چرا برای اینکه تقریبا دوهفته از کلاس این استاد گرامی یا خراب بود و به تعطیلی می کشید یا بد برگزار میشد  ماهم هنوز اندر خم فصل اول ودوم بودیم وهمکنون هم که  این واقعه را  برا ی شما ثبت میکنم با این دوفصل دست وپنجه نرم میکنم خلاصه گذشت وگذشت تا یک کلاس دیگر آنلاین با شرایط بالا تشکیل شد همه دانشجویان که مانند سیرو سرکه می جوشیدند از استاد تقاضای مهلت وامان در خواست کردند وگفتند امتحان را به آدینه ی دیگر موکول کنید اما می دانید استاد چه گفتند فرمود آدینه ی دیگر امتحان ریاضی ۲داریم حال بماند که چقدر این خبر صحت دارد وتا کجا می خواهند امتحان بگیرند. از آنجا که بنده  رشته ام کامپیوتر است این مطلب وخبر(نا) خوش را برای دیگر دانشجویان کامپیو تر و ای تی باید بدهم که استاد لطف کردندو  وبه خاطر علاقه ی بیش از حد دانشجویان به امتحان پس دادن تاریخ ۹ /۳/ ۸۷ راهم برای مبانی کامپیوتر قرار دادند . ومن تنها چیزی که می توانم بگویم تشکر وقدر دانی از دانشگاه و اساتید گرامی است که  اطلاع رسانی واقعا به موقع(۴-۵روز حد اکثر قبل از امتحان) را برای دانشجویان و برای برگزاری امتحانانجام میدهنداین مطلب را هم اضافه کنم که بخاطر برنامه ریزی دقیق دانشگاه وهماهنگی استاد با دانشگاه (هیچ تداخلی بین زمان برگزاری امتحان معادلات وکلاسهای حضوری وجود ندارد){دارد؟؟؟؟؟}        قصه ی ما به سر رسید کلاغه به ساختمون دانشگاه مرکزی خواجه نصیر نرسید.

نظر شما چیه همکلاسی؟ 

نظرات 15 + ارسال نظر
م.علیرضا, کامپیوتر نرم افزار, خواجه یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 15:41

داستان جالبی بود اما بس تلخ و ناگوار

به واقع که چنین است آقای علیرضا .م
موفق باشید

ابراهیمی, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 15:46 http://ندارم

http://www.xpango.com?ref=91365837
This is linked to an advertising Site which rewards gifts as Mobile, MP3 Players & Gaming for acknowledging others of their representation. If you register once and make some few guys to go to their site, they will let you have some gifts as much as the people get familiar to them… If you gonna go, you should follow this guide line:
First choose the gift (more credit ones, more precious gifts) ? Click Gift button at the top of the page? Sign in & Fill the Form, That’s it!!!

Just remember that if a gift shows for instance 12 credits, you should send it to 12 person who they also send it at least to 1 person and it collect 24 credit for you to receive the gift!!!

آقای ابراهیمی با عرض سلام باید خدمتتان عرض کنم ماکه نفهمیدیم این متن چه را بطه ای با داستان ما داشت وباید بگویم اینجا که بیلبورد تبلیغاتی نیست بر فرض مثال هم که باشه این جور تبلیغات نه سودی برای شما دارد نه سودی برای ما
پایدارو موفق باشید به امید سود هرچه بیشتر شما!

سلام
ببین ازت خواهش می کنم من رو لینک کن یه پستم بذار که بچه ها بهم سر بزنن من احتیاج دارم که حرفام رو بشنون وگر نه دغ می کنم.
من هم لینکت میکنم ازت می خوام خودت هم بهم سر بزنی من باید حرف بزنم وگر نه میمیرم.

ف.م, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 16:02

داستان دردناکی بود....
واقعا متاثر شدم...
حالا چاره دیگه ای نیست باید خوب بخونیم دیگه...

H.KASHEFI, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 16:09

daghighan manam shoke shodam vali daghayeghi bad ostad ba sedaie garme khod farmood:han ke hojatam ra bar shoma 3vome khordad tamam khaham kard va hamin kami baese tasalaie bande shod ta inke name ee mabni bar tamam shodane hojate ostad dar tarikhe 20 om ordibehesht mara dobare be shok bord bemanad in emtehane 9 khordad ke goftin dg kare mara be an donia keshande vali bazam az etela resanyie sarie shoma mamnoonam vaghan oon hame zahmato herso joosh ke sare entekhab vahed khordim ke har darsi ie rooz(faghat ie rooz)ba darse dg tadakhol nakone myarzid na?

تک محصول, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 16:28 http://www.takmahsool.com

با سلام و عرض ادب
از شما دوست عزیز دعوت به عمل می آوریم تا در سیستم کلیکی تک محصول شرکت نمایید و پس از برسی سایت ما از این طریق پورسانت دریافت نمایید.

www.takmahsool.com/webmasters

با تشکر

ناصر, کامپیوتر, خواجه یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 16:32

واقعا برای برنامه ریزی دانشگاه متاسفم که در طول ۳ماه یک کلاس حضوری گذاشتن در وقت ان هم امتحان قرار دادن من که دیگه دارم سکته میکنم از این وضعیت چون دچار بیماری روانی شدم

من هم متاسفم اما تنها چاره سوختن و ساختن است!

الینا, کام , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 16:37

این چه وضع سیستم آموزشیه ؟!؟!؟!؟!
به خدا دیگه خسته شدم )):
هنوز واسمون کلاس حضوری نذاشتن میخوان ازمون امتحان بگیرن !!!!!!!

خانم الینا .م از اینکه نظر دادید بسیار ممنونم ولی خستگی اگر در شما رسوخ کند شما را نا امید خواهد کرد پس با همتی عالی به سوی اهداف بلندتان گام بردارید .
موفق وپایدارو پیروز باشید

pooya, IT, یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 17:23

batad khoda ro shokr konim ke nagofte 2 saate dg emtehane khodetoon ro beresoonid be sakhtemoone mekanik.ke aslan az in uni masooline delsoozesh baeed nist

تیموری, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 17:24

من این مطلب رو رفتم ساختمان مرکزی گفتم به آقای زمانی با لبخند گفتن یه کلاس حضوریتون میپره!
و استاد هستند که تصمیم بگیرند که امتحان کی باشه
حتی یه کلاس رفع اشکال هم نذاشتند لااقل سوال های بی جوابمون رو کسی حل کنه! :(((((

جالب است در این دانشگاه اساتید هستند که بر نامه آموزشی کل را طرح ریزی واجرا میکنند و واحد آموزشی واسمی است بر روی دیوار

صادق عباسی, کامپیوتر (نرم افزار), یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 17:58

این دیگه نوبره به خدا
شورشو در اووردن!

HOSEIN RANJBAR, , یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 18:25

حالا خوبه ما این ترم دیفرانسیل نداریم. D:
ولی اصلا برنامه خوبی نیست که اینا دارن اجرا میکنن...

امیر, camputer, یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 20:01

بشین درستو بخون از این داستان سرایی ها هم نکن که همش
بیفایده است مثل نمک رو زخم پاشیدن است
راستی هیچ کس ندونه من که میدونم تو کل معادلات را خوندی
و کاملا بلدی و الان داری مبانی و ریاضی میخونی:-(

مسعود افشار, , دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 19:47 http://industrialkntu.blogfa.com

بسه دیگه همش داستان
خودمون فیلم بازی کردن دکتر عقیق و اطرافیان (یوگی و دوستان) را دیده ایم لازم به داستان شما نیست.
ناراحت شدی......
ولی خوبه داری پیشرفت میکنی...
آره جون خودت کل دیفرانسیل رو خوندی تمام تمریناتشم حل کردی حالا میگی کمی ازاونو خوندی؟ برو خودتو سیاه کن ...

دوست عزیز زمان سیاه کاری به پایان رسیده عصر عصر فناوری و اطلاعاته پس شما هم با حرف ها نه چندان مناسب که باعث تخریب دیگران میشود شرایط را دگرگون نفرمایید امید است شما هم به جمع دیگر دوستان بپیوندید و هما هنگ باشید

, , سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 20:12

مسعود جوشی!
خیلی با حالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد