KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سخن کلیدی

دیروز جمعه رفتم توی یک همایش به نام همایش بزرگ محاسبات سریع ریاضی(mbm)دیدم یک جمله قشنگ روی جزوش نوشته بود با خودم گفتم این جمله برا ی موفقیت توی کار ها خیلی کلیدی جمله به انگلیسی نوشته شده بود که من براتون

 

ترجمش کردم امیدوارم اونو توی زندگی روز مرتون به کار ببندید جمله این بود:

winners do not do different thing,they do things differntly

و اما معنی جمله:انسانهای موفق برای رسیدن به موفقیت کارهای متفاوت انجام نمیدهند بلکه کارهارا متفاوت انجام میدهند .

نظر شما چیه همکلاسی؟ 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
, , شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:19 http://behniamis.blogsky.com

وبلاگ جالبی دارید
به من هم سری بزنید خوشحال می شم

چشم به دیده منت ممنون که به وبلاگ ما اومدی

َA.A , اصفهانی, شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:22

خیلی سخن جالبی بود این انجمنه که گفتی کجاست؟

با تشکر از آقا یا خانوم محترم AAاصفهانی این همایش که توسط مهندس باقری در روز جمعه مورخ ۱۳/۲/۸۷ در محل سا لن تفاهم در بلوار کشاورز برگزار شد در رابطه با آشنایی با راههای موفقیت در آزمونهای سرنشت ساز بود توسط بنیاد علمی نخبه برگزار شد برای اطلاع بیشتر از این همایش و شرکت در همایش وکار گاهای ایشان با تلفن ۸۸۹۲ ۱۶ ۷۳-۶ (موسسه علمی نخبه مرکز تخصصی برگزاری همایش های علمی تیز هوشان والمپیادوکنکور )تماس حاصل بفرمایید

, , شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:33

تلفن مرکز علمی نخبه ۸۸۹۲۱۶۷۳

علیرضا .م, کامپیوتر نرم افزار, خواجه شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:40

خیلی جالب بود به نظر منم آدمهای موفق این طوریند

مدرس, , شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:44

قشنگ بود
http://kntu.blogsky.com/?PostID=3612

شیرین.م, , شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:54

خیلی جالبو پند آموز بود

سامی, آی تی, خواجه نصیر شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 13:37

سلام دوست عزیز،
ممنونم از مطلبتون،
اگر امکانش هست جزوه رو برای دانلود قرار بدید، خیلی خوب میشه چون خیلی از ما دسترسی نداریم.
شاد باشید.

یه دوست, ریاضی , سوم دبیرستان جمعه 27 اردیبهشت 1387 ساعت 16:19

به نام خدا
سلام دوست عزیز
از این که دیدم تو این همایش شرکت کردین خیلی خوشحال شدم راستش منم شرکت کردم فوق العاده بود البته من روز پنج شنبه رفته بودم.
نمیدونم مرحله بعدش رو هم شرکت کردین یا نه ولی به نظر من واقعا فوق العاده بود. محشربود.
اما در مورد اون جمله اونم فوق العاده است .
واقعا رمز موفقیت تو همینه به چیز های معمولی متفاوت دیدن و اندیشیدن است.
یه جمله معروف از آندره ِید هست که خیلی دوسش دارم.
میگه:
؛ ای کاش عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه که ه آن می نگری.؛

اول از همه ازت بابت اینکه به این وبلاگ دانشگاهی سر زدید ممنونم وباید بگم حق با شما دوست عزیز دبیرستانیم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد