KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نتایج هماهنگی گشت رصدی با دانشگاه خواجه نصیر.

بسمه تعالی

 

دانشجویان عزیز به اطلاع می رساند که در طی مراجعه به دفتر  امور فرهنگی دانشگاه توسط دانشجویان سهیل ایوزخانی و امین لواسانی به منظور هماهنگی اجرای برنامه گشت رصدی بین دانشجویان و دانشگاه نتایج ذیل حاصل گردید :

از آنجایی که انجمن نجوم مجازی قصد ایجاد تعامل مناسب و در خور دانشجویان منجم و دانشگاه خواجه نصیر را دارد به این منظور این دو دانشجو برای ایجاد هماهنگی و مشارکت دانشگاه در امور نجومی دانشجویان به بخش امور فرهنگی دانشگاه مراجعه کردند و در طی بحث با مسئولین مربوطه تصمیم به اجرای این گشت رصدی بر اساس قوانین دانشگاه گرفته شد .

که برای تحقق این امر از سوی دانشگاه فرمی مبنی بر اطلاعات گشت رصدی اعم از مکان رصد ونوع وسیله نقلیه و نیز هزینه مورد نیاز گشت و افراد رصد گر و .... به انجمن نجوم مجازی داده شد تا قبل از تاریخ ۱۵/۹ به مسئولین باز گردد تا در تاریخ ۱۶/ ۲ بر روی آن تصمیم گیری شود .

*یکی از قوانیین اجرای اردوها و گشت های علمی همراهی یکی از اساتید دانشگاهی به عنوان استاد راهنما میباشد به علت نوع سیستم آموزش مجازی و نداشتن رابطه با اساتید محترم به منظور مطلع ساختن ایشان از این امر انجمن مجبور خواهد بود تا برای ایجاد شرایط مناسب رصد اقداماتی را انجام دهد.از این رو زمان گشت رصدی تا اطلاع ثانوی معلق خواهد ماند.

*بر طبق قوانین گشت و اردوی مختلط دانشجویان تحت حمایت دانشگاه نخواهد بود بنابراین این گشت به صورت مجزا و در دو زمان متفاوت اجرا خواهد شد.

*درباره ثبت انجمن نجوم مجازی .تا چند روز آینده درباره توانایی دانشجویان مجازی در داشتن انجمن علمی مستقل اطلاعیه ای از سوی وزارت علوم خواهد آمد که بعد از آن نوع فعالیت انجمن (رسمی یا غیر رسمی )اعلام خواهد شد.

*در صورت موافقت دانشگاه برای اجرای این گشت تمام هزینه های آن را دانشگاه متقبل خواهد شد.

*به علت عدم همکاری لازم دوستان رصدگر با اعضای انجمن نجوم مجازی. تنها دانشجویانی که عضو این انجمن هستند میتوانند در برنامه های انجمن شرکت نمایند. از این رو از دانشجویان علاقمند خواهشمند است تا تاریخ ۱۹/۲ وضعیت عضویت خود را در انجمن مشخص نمایند.

*به علت وقوع تمام اتفاقات مذکور انجمن اقدام به طرح کلاسهای مداوم آموزش نجوم به طور مستقل از دانشگاه و با همکاری فرهنگسرای دانشجو نموده است تا بتواند سطح علمی علاقمندان را به حد مورد نیاز رصد برساند که درباره هماهنگی آن با دانشگاه نیز اقدام خواهد شد .

 

 

با تشکر از دوستان و امید همکاری بهتر .

دیبر انجمن نجوم مجازی

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی رستمی, , سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 17:21

اشتباه کردی به دانشگاه گفتی ! ۱۰۰ درصد جلوی کارتونو میگیرند . موفق باشی .

در ضمن من نمیام

عجب!

کی میشه که اندیشه ی عده ای از افراد به اندازه ی کافی رشد کند.
به امید آن روز

پگاه شعبانی, , سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 21:59

این پنج شنبه کلاس حضوری تشکیل میشه؟

آرمین, صنایع, سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 22:37

تبریک میگم آقا سهیل
جدا خوشم اومد
اگه اینطور که میگی باشه رسما به آینده انجمن نجوممون (انجمن نجوم مجازی) امیدوار شدم

امیدوارم بتونیم با همکاری همه علاقمندان به نجوم انجمن نجوم مجازی رو رسمی کنیم.

در ضمن بر خلاف بعضی ها اصلا فکر نمیکنم این هماهنگی با دانشگاه کار بدی بوده برعکس فکر میکنم بهترین کاری بود که میتونست انجام بشه
درضمن اینم بگم که رسما با آقای زهره وند موافقم
جدا به امید همون روز

بازم خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد