KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خلیج همیشه فارس

خلیج همیشه فارس

دوباره وطن زیر چکمه های دشمنه

دوباره هدف تضعیف و کشتنه

من یه سربازم بدون سلاح

قدرتم میون مشتمه

شماها حبس شدین میدون زندون بدن

یه نگا بنداز ببین ویرونه وطن

میسپری همه چی رو دست قسمت تا کی؟

زمستونمون یه فصل از اسفند تا دی

تو زنده ای نه من شک دارم آره

من مینویسم حتی اگه صد بارم پاره

کنن این حقیقتو که همیشه راسته

اینجا تا ابد اسمش خلیج فارسه

اکثرا غرب زده یا عرب دوستی

تو ایران مرده فرهنگ ادب دوستی

قیمت ناموسمونو به درهم میدن

من این حرفا رو از روی عرقم میگم

ما ایرانی ها بدبینیم از بس به هم

میذاریم فرصتامونم از دست برن

ولی این بار نباید مهلت بدیم

وایسیم پشت هم با هم محکم بگیم

با یه حس قشنگ که از عمق بدنه

خلیج فارس تو نقشه مُهر وطنه

نمیدیم خاک و آب وطنو به تاراج

پرچم سه رنگ ایران همیشه بالاس

دوباره وطن زیر چکمه های دشمنه

دوباره هدف تضعیف و کشتنه

من یه سربازم بدون سلاح

قدرتم میون مشتمه

اوایل کم بودیم حالا ما یه ارتشیم

ماها ردکنای پابند به ارزشیم

میسازیم از سقی یه وطنو دبی دبی

تو هم برو بخون آهنگ دبی دبی

فرقی نیست اگه باشی تو این زمان قهرمان

تو یه ننگی واسه لقب جهان پهلوان

با وجود تو میزنه ایران ده تا ده تا

تو انگار ندیدی فیلم فقر و فحشا

نسبت به ایران داش اینه حست؟

بری دبی بکنی تبلیغ ریل استیت؟

چرا ما ایرانیا انقد بدبخت شدیم

که با دست خودمون اوضاع رو بدتر کنیم

فقط میگیم از هرچی جنگه خسته ایم

با شکم گرسنه میگیریم جشن هسته ای

بعدم میشینیم میذاریم ما رو غارت کنن

من نمیخوام به بی غیرتی عادت کنم

غم باید بدونه ترس تو من جایی نداره

ولی یه دست تنها صدایی نداره

همه باید با هم با یه بسیج علنی

بگیم خلیج فارس نه خلیج عربی

دوباره وطن زیر چکمه های دشمنه

دوباره هدف تضعیف و کشتنه

من یه سربازم بدون سلاح

قدرتم میون مشتمه

ایران وطن من

ایران وطن من

ایران وطن من

PERSIAN GULF FOR EVER

 

دوستان عزیز همانطور که میدانید چند وقتی است که گوگل ارث نام خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر داده است و برای این که این نام را به خلیج فارس تغییر دهد نیاز به یک میلیون امضا است که من و شما باید این کار را انجام دهیم

متنی هم که در بالا مشاهده فرمودید متن آهنگ خلیج فارس است که یکی از گروه های موسیقی خوب کشورمون اون رو تهیه کرده و خب من هم با اجازتون اون رو نوشتم اما خب اگه توش یه سری  اشتباه وجود داره میخوام که به بزرگی خودتون و هم چنین به بزرگی نام کشورمون ایران این بنده حقیر رو بخشیده باشید

 

دوستان عزیز برای امضا و اعتراض به گوگل

 

 ارث و دانلود آهنگ مربوطه روی لینک های زیر

 

 کلیک کنید

 

لینک دانلود آهنگ

با تشکر از آرش داوودی عزیز 

 

لینک امضا برای اعتراض به گوگل ارث

و برای بازگرداندن نام خلیج فارس

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فائزه غلامی, IT, خواجه نصیر سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 19:45

***خلیج همیشه فارس***

پست قشنگ و جالبی بود.ممنونم.

روزبه ناعمه, , سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 20:27

عرب را ز شیر شتر خوردن و سوسمار به جای رسیدست کار

که تاج کیانی کند ارزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

فتاحیان, , سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 22:04

سلام/فکر نمی کنم اقای ناعمه این تعصب های قومیتی و این سخنان نادرست راهی برای دفاع از حقیقت باشد!!!!!!!!

آرش داودی, نرم افزار, چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 00:59

فتاحیان شمام بیا حقیقت رو به زبون خودت برای بقیه بگو.
لینک این آهنگ زیبا با کیفیت بالا، باشه تشکری از جناب همدمی

http://www.4shared.com/file/44298665/862e6cb2/Khalije_Hamishe_Fars.html

زنده باد ایران، ایرانی
پاینده باد خلیج فارس

ممنون آقای داوودی عزیز

آرش داودی, نرم افزار, چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 15:50

۴کرم. وظیفه بود.

موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد