KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فراخوان برای عضوگیری تیمهای بدمینتون و جودو برای آقایان

سلام عرض میکنم خدمت همه همکلاسی های عزیز


بعد از صحبت هایی که با مسئولین تربیت بدنی دانشگاه صورت گرفت قرار شد توی هر رشته ایی که دوستان ، علاقه مند به شرکت در آن هستند حداقل عضو آنها به ۱۰ نفر برسد دانشگاه میتواند با گرفتن استاد این رشته ها را نیز فعال کند .


از دوستانی که علاقه مند به عضو شدن در تیمهای

جودو و بدمینتون آقایان هستید تقاضا میکنم که با مشخص کردن رشته ورزشی خودشون و درج کردن نام و نام خانوادگی و آدرس پست الکترونیکی در قسمت نظرات آمادگی خودشون رو اعلام کنند.

با تشکر

انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه

نصیرالدین طوسی 

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمین , صنایع, شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 20:08

من یکی که پایه ام اساسی البته واسه بدمینتون اقایان
امیدوارم بچه های دیگه هم که علاقمند به این رشته هستن بیان و بتونیم یه تیم خوب دست و پا کنیم.
بازم ممنون

آرمین, صنایع, شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 20:15

راستی من همدمی هستم اما خب چون تو همکلاسی فقط با همین اسم ( آرمین ) نظر میدم اصلا هواسم نبود که نام خانوادگی رو ننوشتم
بازم ممنون از شما آقای نوروزی به خاطر زحماتتون برای پیشبرد ورزش در بین بچه های مجازی دانشگاه

حتما دوست عزیز از شما استفاده خواهیم کرد

کسری سلیمانی فر, computer, kntu یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 16:19

salam. khaste nabashi. man reshte {mouy thai}i va kick boxing kar kardam vali baraye hargoone varzeshe razmi amadegi daram.faghat niyaz be kami tamrin baraye residan be amadegi daram. age team tashkil shod be manam begid.az zahamate shoma mamnoon

خیلی ممنون دوست عزیز
لطفا با آقای منصور کیایی تماس بگیرید
مدیری هیئت رزمی آقایان هستن ایشون

مجتبی معصوم پور, نرم افزار, چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 22:27

سلام آقای نوروزی شرمنده که اون روز نیومدم چون یادم رفت ساعت قرارو از شما بپرسم و بعدا فهمیدم که صبح بوده ولی با این حال من پایه بدمینتون هستما.

خواهش میکنم
امیدوارم توی جلسه بعدی انجمن حتما شما رو من ببینم

ما دست یاری رو به شمت دوستانی مثل شما دراز کردیم و منتظر این هستیم که شما دست مارو به گرمی بفشارید

سید فاضل فاضلی, صنایع, شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 12:34

اگه بشه میخواستم توی رشته
بدمینتون
ثبت نام کنم.
متشکرم.

در خدمتتون هستیم
منتظر باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد