KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بازتاب انتقاد دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر در ایسنا

Hosted image

جمعی از دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه خواجه نصیر نسبت به مشکلاتی همچون عدم ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، کافی نبودن پهنای باند سایت آموزش‌های مجازی و همچنین بالا بودن شهریه این دوره‌ها انتقاد کردند...


انتقاد جمعی از دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه خواجه نصیر از کافی نبودن پهنای باند سایت دانشگاه و عدم ارائه خدمات آموزشی مناسب

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

جمعی از دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه خواجه نصیر نسبت به مشکلاتی همچون عدم ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، کافی نبودن پهنای باند سایت آموزش‌های مجازی و همچنین بالا بودن شهریه این دوره‌ها انتقاد کردند.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دانشجویان با انتقاد از کافی نبودن پهنای باند آموزش‌های مجازی دانشگاه خواجه نصیر گفت: پایین بودن پهنای باند باعث شده که امکان سرویس دهی مناسب به دانشجویان مجازی وجود نداشته باشد به نحوی که صدای سایت به طور مداوم قطع و وصل شود.

یکی دیگر از این دانشجویان که در رشته کامپیوتر تحصیل می‌کنند هم عنوان کرد: ما در شرایطی به خاطر اسم دانشگاه وارد این دوره ها شدیم که امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های غیر انتفاعی هم برای ما وجود داشت ولی متاسفانه دانشگاه به دانشجویان مجازی خدمات آموزشی مناسبی ارائه نمی‌کند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مناسب مسؤولان دانشگاه عنوان کرد: ترمی ۶۰۰ هزار تومان برای تحصیل در این دوره‌ها پرداخت می‌کنیم ولی حتی خدماتی معادل با دوره‌های دانشگاه پیام نور هم به ما ارائه نمی‌شود.

این دانشجو همچنین با بیان اینکه برای هر واحد درسی باید حداقل دو ساعت درس ارائه شود عنوان کرد: این مقدار را به نصف کاهش دادند که به همان میزان هم به دانشجویان سرویس دهی نمی‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8701-07216
نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجو, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 17:48

چه عجب کسی حال ما رو فهمید!!!

علی ر, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 18:04

به به !

, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 18:05

کیا رفته بودند؟

, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 18:36

چه فایده داره !

, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 20:24

بله بله کاملا درست میگن... خیلی ممنون
از انتشار این پست...

نیکروز م, , یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 09:41 http://www.noonmim.com

سلام - ممنون - ای کاش مسئولین از ابروی خودشون بترسن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد