KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شروع تمرینات تیم بسکتبال بانوان

با سلام خدمت همکلاسی های خوبم:

در آغاز از زحمات آقای نوروزی برای انجمن ورزشی و به خصوص تیم بسکتبال بانوان کشیدند تشکر می کنم.

تیم بسکتبال بانوان روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۴:۳۰ الی ۶ تمرین خواهند داشت.اولین جلسه تمرین فردا

با حضور اعضای تیم تشکیل می شود.

 

لیست اعضای تیم بسکتبال بانوان:

۱.سرکارخانم فهیمه قجاوند

۲.سرکارخانم فرانک بزرگمهری

۳.سرکارخانم الناز ختمی

۴.سرکارخانم تینا جعفری نسب

۵.سرکارخانم سیده فاطمه فاطمی

۶.سرکارخانم مهسا قند چی

عضو گیری هنوز ادامه دارد و دوستانی که علاقمند هستند می توانند مشخصات خود را به ایمیل parizad_274@yahoo.com ارسال نمایند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن نوروزی, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 17:10

سلام عرض میکنم خدمت شما همکلاسی محترم

این موفقیت هایی که برای انجمن ورزشی به وجود اومده به خاطر زحماتی است که دوستانی مانند شما متحمل شده اند و من فقط نتیجه را به زبان آوردم

در واقع کار اصلی را دوستان محترم مدیریت هیئت های ورزشی انجام داده اند.

در آخر من هم از شما همکلاسی محترم و تمامی مدیریت هیئت های ورزشی به خاطر زحماتی که کشیده اند تقدیر و تشکر میکنم .

ممنوم آقای نوروزی
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد