KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به به ! غذاهای ایرونی!!!!!

الآن صبح کله سحره که دارم این پست رو می فرستم! ۵ صبح !!!!!

پاشدم گشنم بود خیلی چشم به این غذاها ها افتاد ! تو اینترنت !!! گفتم شما رو هم بی بهره نزارم

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برید!

اول از همه سرور و سالار همه‌ی غذاهای عالم

و از این‌ها هم که نمی‌شود گذشت

 

نظرات 4 + ارسال نظر
توحید, , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 06:56 http://www.saatsheni12.persianblog.ir

سلام عزیزم
واقعاْ که عکسهای اشتها آوری گذاشتی . منم با دیدن این عکسها احساس میکنم که گرسنم شده .
راستی یادت نره یه سری هم به وبلاگ من بزنی و نظرتو بگی . شاید مطالب وبلاگم به کارت بیاد پس حتماْ یه نگاهی بنداز.
منتظر ورود با صفایت هستم.

حسین رنجبر, کام, جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 12:11

این طور که پیداست که خیلی شکمویید...شکمو ((:
اینا را میبردید کوه با بچه ها تقسیم می کردید...تنهایی نخور!!!

هیکلت ورزشکاریه مثه خودم((:

موفق باشی پهلوان...یا حق

, , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 19:27

غذا فقط ایرانیش.
اونم قرمه سبزی.:)

عطیه, , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 21:31

عکس پاستیل کو پس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد