KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دومین جلسهء انجمن موسیقی

با عرض سلام به همه دوستان خوبم

 

دومین جلسهء انجمن موسیقی (سنتی و پاپ) روز شنبه، 31 فروردین، ساعت 12:30 در دانشکده علوم برگذار می شود. هدف از این جلسه، بیان و گفتگو درباره برخی از مسائل پیش آمده برای این انجمن و طرح های پیشنهادی و همچنین ایجاد

یک طرح اولیه برای اعضاء گروه ها و توضیح درباره اهداف آنها می باشد. لذا از تمام علاقمندان به فعالیت در این انجمن خواهشمندم حتما در زمان تعیین شده، در دانشکده علوم حضور بهم رسانند.

همچنین لیستی از دوستانی جمع آوری شده، که خودشان نسبت به همکاری در فعالیت های این انجمن اعلام آمادگی کردند. این لیست از قرار زیر است:  

 

  1. الناز ختمی
  2. آرمان دیناروند
  3. آوا رمضانیان
  4. آناهیتا بحرانی
  5. علی رضا قهرمانی
  6. نیما ابراهیمی
  7. حسین مالکی
  8. محمد رضا خلیلی
  9. محمد مهدی دزفولی
  10. پگاه شعبانی
  11. پویا ضیائی (مرخصی!!!)
  12. زهرا متمنی
  13. فاطمه فاطمی
  14. یاسمن حمیدی
  15. میرسالار عدیلی
  16. سعید اسماعیلی خرد

(اگه اسمی دارای قلت عملایی  حتما بهم بگید و من از همین جا از اون شخص پوزش می خوام!!)

 

از این دسته از دوستان خواهشمندم که حتما در جلسه حضور داشته باشند.

باز، از دیگر دوستانی که مایل به فعالیت در این انجمن هستند دعوت می کنم که در جلسه شرکت کنند و همچنین نام و نام خانوادگی و علاقه یا تخصص خودشان را به آدرس ایمیل بنده بفرستند تا از حضورشان در انجمن بهره ببریم

 

به امید دیدار، شاد باشید...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
......, , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 12:47

نازنین از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم
تا می تونی مثل آتیش بسوزونم بسوزونم..................

منم می تونم بیام؟؟؟؟ :-(

احسان یوسف بیک, , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 13:31

ّچرا که نه! تشریف بیارید. اگه ام می خواین همکاری داشته باشید حتما چیزایی که خواستم به ایمیل من بفرستید...

شاد باشید

سحر خطیبی, کامپیوتر, جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 17:59

با عرض سلام خدمت اقای یوسف بیک :
من هم بسیار علاقه مند در هستم در این انجمن همکاری داشته باشم. البته مشخصاته خواسته شده را به ایمیل شما ارسال خواهم کرد اما از حضور شما خواهان هستم در صورت امکان ساعت تشکیل این انجمن را به هدود ساعت 1 مکول کنید تا ما هم که تا ساعت12:30 کلاس مبانی داریم بتوانیم در این انجمن شرکت کنیم.
با تشکر فراوان.

سحر خطیبی, کامپیوتر, جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 18:10

با سلام مجدد و خسته نباشید :
با عرض پوزش ابتدا میخواستم املای کلمه ((حدود )) را که در متن قبلی دارای اشتباه تایپی شده بود را تصحیح نمایم تا حمل بر بی توجهی نشود و در ضمن من نتوانستم به شما ایمیل ارسل کنم و در همین جا اعلام کنم که من در نواختن پیانو در سبک کلاسیک تجاربی دارم و میتوانم در زمینه سنتی و پاپ نیز همکاری داشته باشم .
با تشکر

احسان یوسف بیک, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 00:30

سلام خدمت شما. خانم خطیبی

اول از اینکه دوست دارید با انجمن ما همکاری کنید بسیار خوشحالم و خیلی ممنونم که به من اعلام کردید. و از حضورتون خیلی خوشحال خواهم شد.
شما می توانید همان ساعت ۱۳ که راحت هستید تشریف بیاورید. چون حتما من و دوستانم حدود یک ساعت یا یک ساعت و نیم آنجا خواهیم بود و موارد مورد نیاز رو به دوستان توضیح خواهیم داد و از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد
ایمیل من هم در پایین همین پست نوشته شده

مشتاق دیدارتون هستیم
شاد باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد