KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قلب پسرها:مثل پارکینگی میمونه که

امروز صبح یه جمله طنز تو اینترنت دیدم گفتم شاید خوشتون بیاد 

قلب پسرها:مثل پارکینگی میمونه که هرگز سر درش تابلوی ظرفیت تکمیل زده نمیشه!!!!!!!!!!! قلب دخترا:مثل فرودگاهی میمونه که زمان ماندن هواپیما به زمان فرود هواپیمای بعدی بستگی داره

                               

البته خیلی جدی نگیرید

 

                                   دوستار شما :  North_Boy

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین رنجبر, نرم افزار خواجه, جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 13:50

سلام
واقعا" حال کردم خیلی باحال بود. باید اعتراف کنم دست به قلم محشری داری:
(خوب بابا اینقد خودتو نگیر دودقیقه نیست تعریف کردیم)

بازم از اینا میزارم تا یه کمی بخندیم
البته زیاد جدی نگیر

......., , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 14:01

سلام علی جون
قلب همه ی پسرا این طور نیست من یه ماشین رو راه دادم ولی خیلی زود رفت {شاید یه پارکینگ دیگه پیدا کرده بود} ولی من هنوز سایشو توی پارکینگ دلم هس می کنم و تا همیشه جای لاستیک هاشو لمس می کنم........
موفق باشی

سلام
همین طور که گفتم طنز بود ....جدی نگیر

h.kashefi, , جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 20:03

jaleb bood vali ie model dg ro ma shenide boodim in jaleb tare migan ghalbe dokhtara mesle ghabrestoone har ki vared she dg kharej nemishe vali ghalbe pesara mesle hotele 5 setare mimoone aslan maloom nist ki myiado ki mire hala migam tanz bood jedi nagirin vali sari berin esfando dood konid ta dir nashode :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد