KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

علاقمندان به رشته ی ورزشی بدمینتون(بانوان)


 علاقمندان به رشته ی ورزشی بدمینتون


با سلام

در  آغاز از زحمات بسیاری که آقای نوروزی برای انجمن ورزشی و پایداری آن کشیدند تشکر می کنم و امیدوارم که این انجمن به اهداف خود برسد.

با صحبت هایی که اینجانب با آقای نوروزی داشتم و با توجه به محدودیت رشته های ورزشی دانشگاه (در حال حاضر) قرار بر آن شد که بنده به طور موقت سر پرستی گروه بدمینتون بانوان را بر عهده بگیرم تا در آینده پس از اضافه شدن رشته تخصصی خودم به رشته های ورزشی دانشگاه در آن رشته فعالیت کنم.

بنابر این در اینجا از علاقمندان به رشته ی ورزشی بدمینتون خواهش می کنم که نام.نام خانوادگی و رشته ی تحصیلی خود را در قسمت نظرات بنویسند.

در پایان یاداوری می کنم که جلسه ی بعدی این انجمنhttp://kntu.blogsky.com/?PostID=3168

شنبه ۳۱/۰۱/۸۷  - ساعت ۱۰   -  دانشکده علوم می باشد پس برای عضویت در این گروه کمی عجله کنید

پیشاپیش از همکاری و تعامل همه ی شما ممنونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمین, , پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:49

ببخشید مزاحم میشم ولی خواستم بپرسم ببینم تیم بدمینتون آقایون هم بین بچه های مجازی هست یا نه؟؟؟
اگه هست لطفا یه آمارم به ما بدین اکه هم که نیست بازم ما رو بی خبر نذارین؟
در ضمن اصلا چه معنی داره تیم بدمینتون اقایون مجازی هنوز تشکیل نشده باشه؟؟؟
آخه چرا؟؟؟
چرا باید یه سری استعدادها اینجوری ... بشن؟؟؟
بازم می پرسم: آخه چرا؟؟؟

سلام به شما همکلاسی گرامی
باید به اطلاع برسانم که تیم بدمینتون آقایان هنوز تشکیل نشده چون هنوز هیچ آقایی داوطلب به عهده گرفتن سرپرسی آن نشده
ولی فکر می کنم شما بتوانید این کار را انجام دهید
برای هماهنگی بیشتر با آقای نوروزی صحبت کنید
ممنون از نظر شما

حسن نوروزی, , پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:55

سلام خانم حمیدی

واقعا منم از این احساس پر نشاطی که در قبال دانشجویان الکترونیکی و بویژه انجمن ورزشی دارید تقدیر و تشکر میکنم .

و امیدوارم که این زحماتی که شما متحمل شده اید به ثمر بنشیند و نوید روزهای خوبی برای همه دانشجویان الکترونیکی باشد .

در آخر باز هم از زحمات شما دوست بزرگوار تقدیر و تشکر می کنم .

خواهش می کنم وظیفه است

حمید توکلی, IT, صنعتی خواجه نصیر پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 14:21 http://Kntu.BlogSky.Com

خانم حمیدی نگفتید که رشته ی مورد علاقه ی خودتون که فعلا نمی تونید توش فعالیت کنید چیه ؟

موفق باشید!

دو میدانی و اسکیت

فرزانه محمدی, صنایع, پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 21:58

سلام !

من هستم...

آخیش!بالاخره یه خانم اینجا نظر داد!
مرسی فرزانه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد