KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

از صفر شروع کردیم ، به یک رسیده ایم و به بیست امیدواریم!


از صفر شروع کردیم ، به یک رسیده ایم و به بیست امیدواریم!

نگاهی به تاریخچه ی کوتاه ِ انجمن ورزشی ِ دانشجویان الکترونیکی!


برای مرور  ِ فعالیت های ورزشی دانشجویان الکترونیکی روی ادامه مطلب کلیک کنید...


به نام خدا

در تجمع 29 مهر جلسه ای با حضور معاونت محترم آموزشی، جناب دکتر کاویان پور (درحال حاضر معاون دانشجویی هستند) و ریاست محترم حراست، جناب آقای نوربخش، و تعدادی از دانشجویان برگزار شد ، با وجود اینکه مهم ترین موضوع این تجمع و جلسه ، مشکلات آموزشی بود ، اما پس از طرح مشکلات آموزشی و دریافت وعده های پوچ از جناب دکتر کاویان پور ، مسائل صنفی ، از جمله کتابخانه و تشکل های دانشجویی ای مثل انجمن اسلامی مطرح شد ، در این جلسه ی به یاد ماندنی سعید اسماعیلی فرد نیز شروع به صحبت هایی در مورد تشکل های ورزشی و تیم های ورزشی نمود ، بعد ها سعید اسماعیلی فرد ، برای پیگیری این مهم تلاش های مستمری انجام داد ، اما بواسطه ی بی کفایتی جناب دکتر عقیق و بی اساس بودن قول ِ اساتید ِ محترمی چون دکتر کاویان پور و دکتر بازارگان ، مساله ِ تشکیل یک تشکل ِ ورزشی رسمی، معلق ماند...

 

       7 دیماه ، مهدی دزفولی جهت ایجاد یک انجمن کوهنوردی ِ مستقل از دانشگاه متنی را منتشر کرده و عضو گیری را شروع نمود ، عضو گیری انجمن کوهنوردی به لحاظ تفریحی بودن این ورزش نسبت به سایر انجمن ها با استقبال خوبی از سمت دانشجویان مواجه شد، مدتی بعد مهدی دزفولی مقدمات اجرایی شدن ِ اولین برنامه ی انجمن کوهنوردی را فراهم آورد .

 

       2 اسفند ماه ، حسن نوروزی در حالی که انجمن های دانشجویان الکترونیکی یکی پس از دیگری در حال رونمایی بودند ، با انتشار یک متن ، از همکلاسی هایش خواست تا او را در تشکیل انجمن ورزشی یاری دهند ، همکلاسی ها نیز همانطور که قبلا با امضای خود سعید اسماعیلی فرد را تائید کرده بودند ، و با عضویت در انجمن کوهنوردی اعتماد ِخود به مهدی دزفولی را نشان داده بودند، اینبار هم دست یاری داده و با کمک یکدیگر  انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی را تاسیس نمودند ، هرچند غیر رسمی و بدون حمایت و نظارت دانشگاه ، اما محکم و استوار!

 

       14 اسفند ماه، اولین جلسه ی انجمن ورزشی تشکیل شد ، در این جلسه کاندیدها خود را معرفی نمودند و پس از انتخابات، حسن نوروزی به عنوان ِ دبیر و فائزه غلامی و وحید احمد پور به عنوان ِ دو عضو اصلی دیگر انتخاب شدند!

 

       سعید اسماعیلی فرد در جلسات بعدی انجمن ورزشی شرکت کرد و پس از روشن کردن ِ موانع ِ انجمن ورزشی برای دبیر و اعضای اصلی انجمن، همکاری مستمر و موثر خود را با انجمن ورزشی آغاز نمود.

 

        17 فروردین ماه ، در جلسه ی مشترک انجمن کوهنوردی و انجمن ورزشی که برای بررسی اولین برنامه ی کوهنوردی ِ انجمن کوهنوردی برگزار شده بود ، مهدی دزفولی با اعلام اینکه انجمن کوهنوردی جزئی از انجمن ورزشی است از حسن نوروزی خواست تا مسئول ِ دائم  ِ این هیئت ِ ورزشی را پس از مشورت با اعضای اصلی انتخاب نماید .

 

       24 فروردین ماه، حسن نوروزی در جلسه ی شورای عمومی انجمن ورزشی ضمن تشکر از همه ی اعضا ، اعلام کرد که پس از این تیم های دانشجویان الکترونیکی می توانند با تیم های دانشگاه به تمرین بپردازند!

 

و این داستان ادامه دارد.....  اطلاعیه شماره ۶ انجمن ورزشی

 


        مهمترین ویژگی این تاریخه این است که نشان می دهد ، اعضای انجمن ورزشی ، دوستانه پشت هم ایستاده اند و به تفکیک ِ انجمن ها، کارهای فردی و بسترسازی برای تفرقه، علاقه ای ندارند!

و استمرار  ِ کار هماهنگ ِ گروهی را سرلوحه قرار داده اند.

چنانچه این ویژگی حفظ شود ، همه چیز را حافظ خواهد بود.....

      و اما مهمترین ویژگی ِ انجمن ورزشی این است که کارها تنها بر عهده ی دبیر و یا شورای مرکزی ِ پنج نفره نیست بلکه کارها بین عده ی زیادی از اعضا تقسیم شده است و این انجمن به خوبی توانسته است ، توانایی خود را در اجرای کارهای گروهی به نمایش بگذارد.


سعید اسماعیلی فرد (شنا و واترپلو) - ۲۹ مهر - هیئت شنا

مهدی دزفولی(کوهنوردی) - ۷ دی - هیئت کوهنوردی

حسن نوروزی(رزمی) - ۲ اسفند - دبیر انجمن

 


مروری بر اخبار  ِ انجمن ورزشی : اخبار انجمن های ورزشی دانشجویان الکترونیکی 


لینک ثابت اخبار انجمن ها را به خاطر بسپارید :

 

 http://kntu.blogsky.com/?PostID=2692


نظرات 2 + ارسال نظر
حسن نوروزی, , پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:46



آقای توکلی دوست خوبم سلام

واقعا خیلی زیبا و مختصر تاریخچه انجمن ورزشی رو نوشتی
دستت دردنکنه

از زحمات دوستان خوبم آقای دزفولی و آقای سعید اسماعیلی فرد که واقعا زحمات بسیار زیادی رو در جهت پیشرفت انجمن ورزشی متحمل شده اند تقدیر و تشکر میکنم

به امید موفقیت تمامی دانشجویان الکترونیکی در همه عرصه های زندگی و دانشجویی



صادق عباسی, کام, جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 21:59

حمید جان سلام
مرسی به خاط یاداوری خاطرات انجمن
میخواستم یه بار دیگه یاد آوری کنم که به قول تو الان فقط به ۱ رسیدیم و باید ادامه بدیم تا به ۲۰ برسیم و مطمئن باش همه تا آخرش هستن و پای همه چیزش وایسادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد