KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مشخصاتتو تکمیل کن!

 

تا حالا روی اسم کسایی که متن منتشر میکنن کلیک کردی ؟

برای دیدن مشخصات ِ بعضی از همکلاسی ها رو ادامه مطلب کلیک کن!

 


پیشنهاد میکنم، همین الان یه سری به کنترل پنلتون بزنید ، روی تنظیمات کاربر کلیک کنید و مشخصات خودتون رو تکمیل کنید ، یادتون نره که اسم و فامیل ، ایمیل و رشته برای مخاطب، خیلی مهمه!  عکس هم بزارید خوبه ها!

ورود به کنترل پنل وبلاگ گروهی


 

بررسی مشخصات چند تا همکلاسی :

 

عارفه خوشبخت مروی ایمیل نداره ، رشته تحصیلیش هم مشخص نیست، ولی عاشق ِ آسمونه

 

مهدی تقدسی  رشته تحصیلیش مشخص نیست ولی سرگرمی های جالبی داره

 

مهرناز صالحیان حداقل اطلاعاتو نوشته

 

 پویا صفری  اوه اوه ، تو مشخصاتش کتاب نوشته!

 

سید مرتضی قاسم پور اینترنت، وبلاگ نویسی، طراحی سایت، چت

 

سید علی رضا کلانتری تفت کتاب٬ طراحی کردن٬ موسیقی٬ فیلم٬ ‌کامپیوتر٬ پیاده روی

 

حمید توکلی به به

 

علی فرخی پور  دیوو نه ی بوی شالیم     ای مردم

 

فائزه غلامی بلند آسمان جایگاه من است**چو خوب و بدش از برای من است

 

 ادریس صالحی حداقل اطلاعاتو نوشته

 

زهرا فتاحیان  متولد اول اردیبهشت ۶۷ ، سال قبل دانشجوی فیزیک اتمی

 

فائزه نعیم به چیز خاصی علاقه ندارم

 

 فرناز فامیلی حدود ۶-۵ ساله که در زمینه ی شعر فعالیت میکنم!

 

مدیران وبلاگ گروهی همکلاســـی

 

قوانین وبلاگ گروهی همکلاسی


نظرات 7 + ارسال نظر
حمید توکلی, IT, صنعتی خواجه نصیر پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 03:03 http://Kntu.BlogSky.Com

از روز اول مشخصاتم تکمیل بود اما این متنو که منتشر کردم، جو گیر شدم ، احساس می کنم باید مشخصاتمو ویرایش کنم و بیشتر توضیح بدم!

علی رستمی, , پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 03:06

!

عارفه خوشبخت, صنایع ـ تجزی و تحلیل س پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 09:50

ای وای خوب شد گفتین:ی در اولین فرصت باید برم یه ایمیل بسازم!!
ولی رشته تحصیلیمو یافتمD:

فتاحیان, , پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 11:10

سلام/آقای توکلی شما که ما رو تابلو کردی!

حسین رنجبر, , پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:50

از روز اول مشخصاتم تکمیل بود.

اصلا من کارمه متن هر کسی رو می خونم رویه مشخصاتش
کلیک می کنم....

مهرناز صالحیان, برق, خواجه نصیر سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 22:29

دستش درد نکنه هر کی حداقل اطلاعاتو نوشته :))
من الان وسوسه شدم هم کلاسی گردی کنم اما یاد امتحانا افتادم... :((
پس بعدا.... ;)
راستی اطلاعاتم که خوبه :دی

مهرناز صالحیان, برق خواجه نصیر, سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 22:32

راستی مثل اینکه تاخیر فازم یه ذره زیاد بوده :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد