KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

من به عشق تو خوشم

Man be eshghe to khosham

 

من دراین کلبه خوشم                      تودرآن اوج که هستی خوش باش

   من به عشق تو خوشم                       تو به عشق هر که هستی خوش باش

نظرات 6 + ارسال نظر
بسیجی, , چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 19:56

مقام رهبری : بسیچ مدرسه عشق است
شعر زیبایی بود
ممنون
با تشکر برادر بسیجی شما

روزبه ناعمه, , چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 20:44

زیبا وسوزناک بود

وحید, , چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 21:26

من نمیدانم چه رازی بین عشق و اسم توست
چشم تو از هر جه زیبا دیده ام زیبا تر است


بسیار زیبا بود

موفق باشی

رویا, IT, پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 01:24

چه عکس قشنگی!!

چه شعر قشنگی! دلم کباب شد!!




مهرداد, کام, پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 15:13

امروز دوباره دلم شکست , از همون جایه قبلی , کاش میشد اخره اسمت نقطه گذاشت تا دیگه شروع نشی , کاش میشد فریاد میزدم ...... پایان , دلم خیلی گرفته , اینجا نمی شه به کسی نزدیک شد , آدما از دور دوست داشتنی ترن..............

فرنوش گلشنی, , شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 17:56

خوشی وقتی معنای عشق به خودش میگیره که ۲ نفر به عشق هم خوش باشن. نه تنها!

بالاخره اینم حرفیه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد