KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زمین تا هفت میلیارد سال دیگر تبخیر خواهد شد!!!

اخترشناسان در دانشگاه سوزکز ادعا کردند که طبق محاسبات آنها خورشید حدود ‌٦/٧ میلیارد سال آینده زمین را تبخیر خواهد کرد مگر اینکه مدار سیاره ما تغییر کند.

سلام این اولین مطلبیه که تو سال ۱۳۸۷ تو همکلاسی میذارم. البته میدونم که شاید یه مقدار دیر شده باشه اما خب یه جا شنیده بودم که تا آخر فروردین میشه سال نو رو تبریک گفت پس قبل از هر چیزی میخوام که سال نو رو به مخاطبای خوب همکلاسی علی الخصوص بخش ستاره شناسی تبریک بگم.

خب حالا میریم سر کار خودمون.

یه خبر نگران کننده براتون دارم!!!

اخترشناسان در دانشگاه سوزکز ادعا کردند که طبق محاسبات آنها خورشید حدود ‌٦/٧ میلیارد سال آینده زمین را تبخیر خواهد کرد مگر اینکه مدار سیاره ما تغییر کند.

به گزارش سرویس عملی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طبق اظهارات این اخترشناسان، انبساط تدریجی خورشید باعث خواهد شد که دمای سطح زمین افزایش پیدا کند؛ به این ترتیب اقیانوس‌ها تبخیر خواهند شد و اتمسفر با بخار آب که یک گاز گلخانه‌یی بسیار تاثیرگذار است، انباشته خواهد شد. در نهایت، اقیانوس‌ها جوشیده و خشک می‌شوند و بخار آب به درون فضا خواهد گریخت. با این روند تا حدود یک میلیارد سال بعد، زمین بسیار داغ، خشک و توپی غیر قابل سکونت خواهد بود.

حالا فهمیدین چرا گفتم نگران کننده است...

با این وضع باید تولد یک میلیارد سالگیمونو تو یه سیاره دیگه بگیریم یا اینکه اگه اونم گیرمون نیومد باید یه جا تو همین دور و اطراف منظومه خودمون چادر بزنیم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
, , چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 14:17

یعنی تا اون موقع عمر میکنیم؟

اولا که قرار شد تو نظرات از اسم مستعار استفاده کنیم پس خواهش میکنم سعی نکنید که خودتونو قایم کنید چون هر چقدر هم که قدر ظاهری پایینی داشته باشید باز هم به وسیله آشکار سازهای تلسکوپ بخش ستاره شناسی همکلاسی جایی برای دیده شدن دارید.

ثانیا من فکر میکنم که امید هم چیز خوبی باشه!!!
درضمن راجع به اون بند اولا هم زیاد فکر نکن دوست عزیز... شوخی کردم...


من برای دخترم یه خونه تو مریخ خریدم ، تو هم اگه نگران ِ ادامه ی نسلت هستی ، میتونی همین کار رو بکنی!

D:

جدی میگی؟؟؟
پس ممنون میشم اگه شماره مشاور املاکی که اون زمین رو ازش خریدی به منم بدی!!!
البته من بیشتر به فکر خودم هستم تا نسلم! D:
همونطور که به اون دوست ناشناسمون گفتم امید چیز خوبیه!
منم به شما همین رو توصیه میکنم (;

صادق عباسی, کامپیوتر( نرم افزار), چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 17:20

آرمین جان اینکه ناراحتی نداره
کو تا اون موقع؟

آرش, نرم افزار, چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 17:56

خوب این دیگه مشکل فرزندان ما در ۷ بیلیون سال دیگست نه ما! تا ۵۰ سال دیگه خورشید به ما گیر نده من مشکل خاصی واسه خودم نمیبینم!!!!

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد