KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فراخوان عضو گیری تیم بسکتبال بانوان

از دختر خانومای علاقمند به بسکتبال برای عضویت در تیم بسکتبال بانوان دعوت می شود .حتی آنهایی تا به حال فعالیتی در این رشته نداشتن نیز می توانند عضو بشوند.در ضمن از دوستانی که به طور حرفه این ورزش را انجام می دهند خواهش می کنم که حتما عضو شوند.

 

لطفا برای عضویت مشخصات خود که شامل :نام و نام خانوادگی،شماره تلفن،شماره دانشجویی،رشته تحصیلی به آدرس زیر ارسال کنید.

parizad_274@yahoo.com

منتظرتون هستم.

 

اعضای تیم بسکتبال بانوان:

۱.سرکارخانم فهیمه قجاوند

۲.سرکارخانم زهرا فتاحیان

۳.سرکارخانم سیده فاطمه فاطمی

۴.سرکارخانم فرانک بزرگمهری

۵.سرکارخانم الناز ختمی

۶.سرکارخانم تینا جعفری نسب

و............

نظرات 9 + ارسال نظر
نسرین, نرم, سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 14:28

رشته ی وسطی ندارین؟ D:

نه؟

بالایی؟

پایینی؟

حمید توکلی, IT, صنعتی خواجه نصیر سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 14:31 http://kntu.blogsky.com

موفق باشید !

, Elahe Vahdati, سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 14:52

man miam!

فتاحیان, , سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 15:04

من هم برای شرکت در این تیم اعلام آمادگی می کنم.

, , سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 15:07

, , سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 18:29

منم بیام................؟

فرانک بزرگمهری, صنایع, سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 19:07

سلام
من میام

تینا جعفری نسب, نرم افزار, پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 09:17

منم که هستم :ِ

زهرا و زهره کریمی چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 12:52 http://www.irantwins.com

سلام
ما هم اعلام آمادگی میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد