KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سال جدید

 

 

عمر جدید سال شروع شده و بارانی از شکوفه های تازه به فردا رسیده در کنار پنچره نشسته است امروز می خواهم به موازات سایه ها پرواز کنم و از بالای درخت های تازه شبنم زده بگذرم .

 

 دفعه ی پیش که تو را دیدم به دنبال کاغذی برای ترسیم خط های نامتقارن می گشتی و حالا  من به دنبال تونلی در کوه می گردم تا شمع هایی که با خود آورده ام را روشن کنم .

جایی برای نگرانی نیست تا روسریت را درست کنی برگشته ام و آن موقع باد روسریت را برده است.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
Lord Slayer, , شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 11:42 http://www.gameshot.parsiblog.com

سلام
وبلاگ جالبی داری.
اگر به بازیهای کامپیوتر علاقه مندی یه سر به وبلاگ من بیا و یکی از چهار بازی امروز را انتخاب کن تا زودتر از بقیه در وبلاگ به نمایش گذاشته شود.
راستی لازم نیست به یادداشت های اولی و دومی نظر بدی.
بسیار متشکرم
See You Around

با سلام خدمت مدیر محتر م سایت
در صورتی که شما مایلید درآمد ثابت و ماهانه داشته باشید حتما به وبسایت ما سری بزنید مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد

سلام در صورتی که مایل به تبادل لینک میباسد لطفا وبلاگ من را با نام
در آمد ثابت و ماهیانه داشته باشید
لینک کرده وبه من اطلاع داده تا من نیز شما را لینک کنم
در ضمن وبلاگ جالبی دارید


سید محمد مهدی دزفولی, , شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 14:46

جالب و قشنگ بود. موفق باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد