KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فراخوان عضو گیری تیم والیبال پسران ( مهرداد ظهراب بیک )

فرا رسیدن سال نو بر تمامی ایرانیان مبارک !!!!!!

از دانشجویان پسر علاقه مند برای عضویت در تیم  والیبال دانشگاه خواجه نصیر ( الکترنیکی ) دعوت به عمل می آید . حتی عضویت دوستانی که تا به حال در این رشته فعالیت نکرده اند نیز بلامانع است . ضمناْ از عزیزانی که در این رشته به صورت حرفه ای فعالیت کرده اند یا می کنند رسماْ دعوت می شود تا از ایشان و دانسته هایشان بهره مند شویم .فقط انگیزه کافی لازم است .

دانشجویان محترم برای عضویت مشخصات خود را به یکی از آدرس ها ارسال کنند:

 mehrdad.en@gmail.com  &  mehrdad_kntu2000@yahoo.com

مشخصات لازم :

نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه ،‌رشته ورزشی ، رشته تحصیلی

 

 اخبار انجمن های ِ دانشجویان الکترونیکی

 

نظرات 9 + ارسال نظر
روح اله عنایتی, IT, خواجه نصیر سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 23:43

من هستم

آقا روح الله و دوستان دیگر لطف کنن یه راه ارتباطی برای من معرفی کنن مثل موبایل یا ایمیل

حسین رنجبر, نرم افزار, سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 23:49

منم هستم البته اگه تهران بودم...

حسن آقای رنجبر اگه لطف کنی و یه راه ارتباطی به من بدی بهتر میتونیم با هم کار کنیم .
با تشکر

حسن نوروزی, , چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 00:56 http://www.hasan-daidojuku.blogfa.com/

سلام

آقا مهرداد خیلی ممنون از زحمتی که کشیدی و لطف کردی و لینک عضوگیری و فراخوان تیم والیبال پسران رو گذاشتی

با تشکر فراوان

انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

تیم والیبال, , چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 01:47

از زحمتی که می کشید تشکر می کنم
این تیم والیبال قبل از اینکه ورزشی باشد هویتی است یعنی هویت بچه های الکترونیک را حفظ می کند.
برای شروع می توان یک تیم از روزانه ها را دعوت به مسابقه نمود و تبلیغ کرد مسئله برد و باخت زیاد مهم نیست.می توان به در دیوار اعلامیه زد واز دانشجویان دانشگاه برای تماشا دعوت کرد.

دوست عزیز که نمی شناسمت :
۱- خیلی خوشحال میشم که خودت و معرفی کنی و با هم ارتباط داشته باشیم
۲- من از نظرت خیلی خوشحال شدم و دوست دارم با هم بررسیش کنیم

تیم والیبال, , چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 13:50

دوست عزیز با سلام
بنده همکلاسی شما نیستم ولی در کار برنامه ریزی پروژه ها هستم و این موضوع را هم به چشم یک پروژه نگاه می کنم.
قبلا هم به آقای نوروزی گفته بودم بعضی وقت ها نظر می دهم البته اگر اشکالی نداشته باشه.
موفق باشید

خوب من هم خوشحال میشم که باهمکاری یک مدیر خوب کارم رو پیش ببرم البته اگه شما بخوایین
به همین خاطرم گفتم که اگر دوست دارید یه راه ارتباطی بگین که با هم بهتر ارتباط داشته باشیم

mohammad, mohammad, mohammad چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 14:09 http://gamesgold.blogfa.com

باسلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان سایت خوب و پرمحتوایی دارید از این بابت به شما و همکارانتان تبریک میگوییم ما مایل به تبادل لینک با شما هستیم اگر شماهم راغب به این امر هستید مارا با نام فروش بازی کامیوترجدید لینک فرمایید و در بخش نظرات سایت www.gamesgold.blogfa.com نظر خود را مبذول دارید تااین امر صورت گیرد با تشکر و ارزوی موفقیت روزافزون برای شما

احمد, IT, سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 19:12

برو یچ Giba دوست :
منم هستم

ایمان زندیه, کام, یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 18:55 http://ir@n.ir

منم پایه ام مهرداد جون.
{(ویسکوزی.....) به فرانسه}

محمد بازایی, ایتی, سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 08:54 http://itindustry.blogsky.com

اقا ما هم هستیم. من چند سال در تیم ابفا فارس توپ میزنم.۰۹۱۷۱۰۵۱۸۱۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد