KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فراخوان جهت تیم فوتسال

از تمامی دختران علاقه مند به این رشته دعوت به عضویت می شود. اگر علاقه مندید ولی حتی تا حالا گل کوچیک هم بازی نکرده اید این فرصت را از دست ندهید! اگر هم از آماتور تا حرفه ای بازی کرده اید مارا از وجود خودتان بی بهره نگذارید! منتظر نظراتتون هستم .
نظرات 7 + ارسال نظر
Elahe Vahdati, , سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 16:59

man payam!

ایول!

, , سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 19:56

منم هستم

, , سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 23:28

چه باهال

حسن نوروزی, , چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 00:58 http://www.hasan-daidojuku.blogfa.com/

سلام

خیلی ممنون از زحماتی که برای تشکیل تیم فوتبال دختران دانشجویان الکترونیکی متحمل شده اید و من امیدوارم که دوستان علاقه مند هر چه سریعتر با ثبت نام خودشون قدردان زحمات شما دوست گرامی باشند .

با تشکر فراوان

انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

زهرا اسدی, صنایع, چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 13:10

ممنون از اعلام آمادگیتون!

sepideh taghizadeh, sanaye, khaje nasir سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 11:09

salam manam hastam

سلام منم خوشحال میشم در خدمتتون باشم.

حمیده احمدی بزرگ, it, خواجه نصیر (مجا پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 20:17

من هستم

چه خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد