KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همکلاسی ما در غم خود شریک بدان...

همکلاسی ما در غم خود شریک بدان...

 

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک       

چند روزی قفسی از بدنم ساخته‌اند...

درگذشت ناگهانی دائی بزرگوار سرکار خانم زهرا فتاحیان٬ دانشجوی محترم مهندسی فناوری اطلاعات را حضور محترم ایشان و خانواده‌ی محترمشان تسلیت گفته٬ و برایشان صبر و شکیبایی در سوگ آن عزیز از دست رفته آرزو می‌نماییم...

نظرات 15 + ارسال نظر
حمید توکلی, IT, خواجه نصیر دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:32 http://kntu.blogsky.com

بنده هم تسلیت میگم ، خیلی ناراحت کننده است وقتی یک جوون ۲۷ ساله فوت می کنه !

من در حال فرستادن پیام‌هایی برای دوستان بودم...
به ناگاه با واکنش متفاوت سرکار خانم فتاحیان مواجه شدم...
و متوجه این ضایعه‌ی تلخ شدم٬ به شدت متأثر از آن شدم ...
امید به آنکه ما را نیز در غم خود شریک دانسته و صبر و شکیبایی برایشان واصل گردد...

پاکروان, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:38

من هم به نوبه خودم تسلیت عرض می کنم و واقعاً ناراحت شدم وقتی این خبر رو شنیدم ، از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده طلب رحمت و مغفرت دارم.
روحش شاد، یادش گرامی باد

حسین رنجبر , کام, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:40

من هم تسلیت میگم...

fatemeh :D, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:54

علی طهرانی, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 07:55

انشالله غم آخر باشه

روزبه ناعمه, صنایع, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 09:35

با سلام وعرض تسلیت خدمت خانم فتاحیان

انشالله خداوند روح آن مرحوم را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد

فائزه غلامی, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 09:55

خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم این خبر رو .
روحش شاد.
اشاالله که غم آخرشون باشه.

من هم به نوبه خودم تسلیت عرض می کنم به همکلاسی عزیز و خانواده معزی

, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 11:28

ولنبلونکم بشیء من الخوف و الجوع و نقص من الاموال والانفس والثمرات و بشر الصبرین الذین اذا اصابتهم مصیبت قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خدا رحمتشون کنه!

صادق عباسی, com, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 13:15

من رو هم در غم خودتون شریک بدویند

فرزانه محمدی, صنایع, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 13:38 http://farzaneh021.blogfa.com

فکر کردیم خانه تکانی این مسافر خانه تمام شده باز ولی ...

او از خواب بیدار شد و ما هنوز ... در خوابی عمیق ! آنقدر عمیق که حقیقت می پنداریمش...

خدایش بیامرزاد

عطیه رویایی , , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 14:59

تسلیت میگم.واقعا متاسفم.امیدوارم سال جدید غم وغصه ها ازت دور باشه

fatemeh, narm afzar, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 17:16

زهرا خانم تسلیت میگم ان شاا.. که دیگر غم نبینی عزیزم.

فتاحیان, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 21:08

سلام به همه دوستان خوبم
از همه شما به خاطر همدردی و تسلاتون تشکر میکنم
امیدوارم شما هیچ وقت غم عزیزان خودتون رو نبینید
از آقای صفری هم تشکر ویژه را دارم
موفق و موید باشید

پویا لطفیان, IT, جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 11:01

ma ra ham dar ghame khodetoon sharik bedoonid
einshala khodavand betoon sabr bede

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد