KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نوروزتان پیروز.......

سلام!!

یه سلام به گرمیه آفتاب بهاری به واقعی ترین دوستان مجازی!

یه سلام به بلندای آسمان ایران زمین به قلب های بزرگ شما!Dove

  می خوام  سال نو رو به تمام شما همکلاسی های گل تر از گلم تبریک   بگم .........

ان شاءالله  سالی پر از شادی و موفقیت  سالی پر از شادکامی و تندرستی در پیش داشته باشین!

  آرزو می کنم مثل گل های کوچولو موچولوی بهاری

     همیشه باطراوت وشاداب باشین. Flower                                                 

 مثل سرو سربلند.Carve A Tree

مثل بید مجنون همیشه عاشق.   Love Letter       

ومثل دماوند همیشه پایدار!!  Wink 

آرزو می کنم سال به سال  سال هاتون بهتر از قبل باشه!

خلاصه از اون ته ته قلبم آرزو می کنم به هرچی آرزو دارین برسین!

اینم یه عکس که خودم به مناسبت عید درستش کردم!!!

 تقدیم به همه ی شما !!

http://hmnasrabadi.persiangig.ir/image/tabrik%20tabrik.JPG

 امضا: خاک زیر پای هرکی عاشق و مجنونه !





نظرات 11 + ارسال نظر
علی طهرانی, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 08:41

عید تو هم مبارک عزیزم

بنده نیز به نوبه خودم فرارسیدن سال نو و تجدید حیات و این آیین پاک را به همه فرزندان ایران زمین و به خصوص همکلاسی های عزیز

اون یه قسمتی که گفتی عین سرو بلند و من خیلی باهاش حال کردم :ی :ی :ی :ی

فرزانه محمدی, صنایع, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 14:25 http://farzaneh021.blogfa.com

نوروزتان پیروز باد !!

هفته وحشت به سلامت باد!!

, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 15:10

ملیحه بیات, IT, خواجه نصیر دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 19:35

با ارزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760ساعت عشق 525600دقیقه برکت 315300ثانیه دوستی ،سال نو رو پیشاپیش به همه شما همکلاسی های عزیز تبریک می گم.

فائزه غلامی, IT, سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 11:29

عید شما هم مبارک.قشنگ بودن ممنون.

, , چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 01:22

نوروز شما هم پیروز

رویا, IT, چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 21:55

ممنون!
سال نو شما هم مبارک!!


..::**Happy New Year!**::..

حسین رنجبر, , پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 00:41

مرسی سال ۸۷ به شما هم مبارک...

, , پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 23:49

eide2n mobarakkkkkkkkkkkkkk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد