KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انحمن ورزشی - گروه دو و میدانی

طبق صحبت های انجام شده در جلسه روز یکشنبه ۲۶ اسفند در دانشکده علوم پیرو انجمن ورزشی نتیجه حاصل شد که گروه ورزشی دو و میدانی فعالیت های خود را شروع کرده و اعضا مشخص گردند.

بر این اساس افرادی که قصد عضویت در گروه دو و میدانی را دارند در انتهای این پست اسم خود را در بخش نظرات بنویسند.

برای اطلاعات بیشتر آقایان با آقای علی کلانتری و خانومها با خانوم یاسمن حمیدی تماس حاصل فرمایند.

نظرات 7 + ارسال نظر
حسن نوروزی, , یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 23:26 http://www.hasan-daidojuku.blogfa.com/

آقای کلانتری بابت تلاشهایی که تا الان انجام داده اید ازتون تشکر میکنم .

و به دوستان عزیز همکلاسی هم دعوت میکنم که هرچه سریعتر عضو بشن .

بهشون خوش میگذره

انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 00:17

برای کی میخواین؟ من فعلا معذوریت پزشکی دارم وگرنه حتما عضو میشدم اگه تا یکی دوماه دیگه وقت داره منم هستم.

رنجبر, نرم سخت افزار, شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 06:39

من بدنم مثه فنره ...حرکات موزون هم خوب بلدم...مثه کانکورو هم ورجه وورجه می کنم یعنی خوب می پرم...ولی تو خوده دومیدانی نه...نفس کم میارم...

محمد بازایی, ایتی, یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 20:26 http://www.itindustry.coo.ir

اقا من ۱۰۰ متر هستم بیشتر شد دیگه نیستم.

آقای کلانتری خواهش میکنم اگه ممکنه آدرس یا ایمیل خانم یاسمن حمیدی بدید میخوام ثبت نام کنم یا تلفن ایشون اگه ننکنه

سمانه شنبه 9 آذر 1387 ساعت 10:01

آقا ی کلانتری من سمانه کویتی پور هستم منتظر ایمیل خانم حمیدی هستم

آی دی یاسمن حمیدی: zolal_mese_aab2

موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد