KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انجمن ورزشی : اسکتینگ

Hosted image
با سلام و تبریک عید نوروز بر همه یه دوستان

_________________________________
همان طور که در جریان هستید ... دیگه میدونی همه حرفه تکراری نمیزنم :دی ...

دوستانی که قصد عضویت در این گروه ورزشی رو دارند ، لطف کنند همینجا بگن
برای مسابقات میخوایمشون و در رده سرعت و نمایشی
فعلا اینجوره ....
ممنون میشیم
کیارش.
نظرات 8 + ارسال نظر
حسین رنجبر, نرم افزار, یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 20:44

با سلام و تبریک عید نوروز به تو . ولی من که بلد نیستم...آسونه؟ اگه یادم بدی منم هستم...

نمیدونم
هیچ کاری که آسون نیست ...
----------------------------------
در ضمن برای مسابقات میخوای که یادم رفت بگم :پی

یاسمن حمیدی, , یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 21:16

آموزش نمایشی خانم ها با من

Okey
سپاس از شما همکار گرامی

حسین, کام, یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 21:50

بابا من بلد نیستم بعد میگی واسه مسابقه.هه هه.اول بزار یاد بگیرم بعد .اسکیت دوست دارم.خواستن توانستنه دیگه.این کارم یاد میگیرم ایشالا.

انشا الله

حسن نوروزی, , یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 23:29 http://www.hasan-daidojuku.blogfa.com/

آقای کلانتری بابت تلاشهایی که تا الان انجام داده اید ازتون تشکر میکنم .

و به دوستان عزیز همکلاسی هم دعوت میکنم که هرچه سریعتر عضو بشن .

بهشون خوش میگذره

انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

, arefeh khoshbakht , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 10:17

ba sorat hastam:D namayeshiam ke tahte amozeshe yasaman basham hale:D

Okey Arefeh

hani, , سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 00:31

meeeeeeeeeeeeeeee

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

فرانک بزرگمهری, صنایع, جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 17:02

من تا حدودی بلد بودم ولی خیلی وقته کار نکردم
به هر حال هستم

khosh hal mishaim:)

AmirAli, computer, سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 10:16

mobile:09123899440
man ham hastam

khosh hal mishim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد