KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم فوتبال پسران دانشجویان الکترونیکی

از علاقه‌مندان به شرکت در تیم فوتبال پسران دانشجویان الکترونیکی دعوت می‌شود برای ثبت نام

مشخصات زیر را به آدرس الکترونیکی keizal_021@yahoo.com ارسال نمایند.

۱-نام و نام خانوادگی

۲-شماره دانشجویی 

۳- شماره تلفن همراه

( دوستان عزیز به هیچ وجه لازم نیست که فوتبالیست باشید تا ثبت نام کنید، فقط کافیه که به بازی کردن علاقه داشته باشید، حتی اگه تا حالا پای مبارکتون به توپ نخورده باشه، شما بیاین جلو باقیش با من) 

kEIZAL

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
انجمن علمی, , یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 23:18 http://sfblog.ir

جشنواره وبلاگ نویسی در حوزه مسائل اجتماعی ایران.
شما هم می توانید شرکت کنید.

حسن نوروزی, , یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 23:25 http://www.hasan-daidojuku.blogfa.com/

آقای صادق عباسی بابت تلاشهایی که تا الان انجام داده اید ازتون تشکر میکنم .

و به دوستان عزیز همکلاسی هم دعوت میکنم که هرچه سریعتر عضو بشن .

بهشون خوش میگذره

انجمن ورزشی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

خواهش میکنم
مرسی از حمایتت
من بخاطر فوتبال هر کاری میکنم

حسین رنجبر, نرم افزار, دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 00:35

صادق جون فوتبال رو که من همه جوره پایم .ولی من توو تیمه پرسپولیسیام...

میتونی برای تمرین و مسابقه بیای تهران؟
عزیزم میل بزن که یادم نره
لیستمو از اونجا برمیدارم

, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:09

شماره دانشجوییم ۸۶ آخرش ۶۳ موبایلمم ۰۹۱۶ آخرش ۱۹۹ حالا برو ببین کیم /؟ اگه اینجا بزارم که همه میبین...از بس هولم من...اول گفتم چون تو زیاد چت نمیکنی همین جا بزارم ولی هیچی وللش...من همه جوره هستم...

فوتبالیست باهوش
گفتم اطلاعاتتونو mail کنید به آدرس زیر
keizal_021@yahoo.com

, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 10:13

پس تیم فوتبال دخترا چی شد؟

مسئول تیم بانوان فکر میکنم خانم شعبانی باشن
اما زیادم فرقی نمیکنه
اگه ایشونو پیدا نکردین به من mail بزنید
مرسی

, , دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 10:34

پس دخترا چی ؟؟؟؟؟؟؟

بالای این نظر رو نگاه کن

, , شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 06:30

حالا فکر کردی این انجمنا به جایی هم میرسه باقالی با این دانشگاتون

اگر می خوای به چیزی برسی ، فکر کن که بهش رسیدی !

, , شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 10:08

اگر فکر کنی کاری رو میتونی انجام بدی یا نمی تونی انجام بدی ، در هر صورت درست فکر کرده ای !

امین عموزاده, صنایع, صنایع پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 13:37

ما هم یک کم فوتبال بلدیم.اگه کمکی از دست من بر میاد در خدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد