KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فقط یاران خاتمی

دیروز در وسط میدان هفت تیر دختر جوان می‌گفت "به یاران خاتمی رای بدین، ائتلاف ملی اصلاح طلبان" در یک آن زیر لب گفتم "یاران خاتمی..." اما هر چه تلاش کردم نتوانستم دستم را بالا بیاورم تا برگه را بگیرم، من رد شدم و او همچنان می‌گفت "یاران خاتمی".
هنوز نمی‌دانم قرار است رای بدهم یا نه. فکر نمی‌کنم! اما اگر رای می‌دادم انتخابم یاران خاتمی بودند.

راستی از کی تاحالا مثلا این جناب علیرضا محجوب از یاران خاتمی و اصلاح طلب شده؟ الان باد به اون سمت در حرکته؟

شما به کی رای دادین؟ اصلا رای دادین؟ نکنه نرفتین رای بدین!!! 

http://www.baharestan8.com/

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

با درود بر تو دوست عزیزم...

برای اجتناب از ورود اقتدارگرایان به مجلس به یاران خاتمی رأی دادیم٬ تا صدای مخالفمان را به گوششان برسانیم٬ و امیدواریم که در آرایمان تغییری بوجود نیاورند و پروژه‌ی مهندسی انتخابات را در پیش نگیرند تا در تهران نیز به مانند دیگر حوزه‌های انتخاباتی قابل رقابت دارای نماینده‌های راستینی باشیم٬ تا با تشکیل اقلیتی قوی مانع حرکات قهقراییشان گردیم...

جملاتت خیلی سنگین بود
فقط اینو فهمیدم که تو هم با مایی
دمت گرم

, , شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 19:00

به دختر جوان ژول دادن وگرنه مگه دیوانه است که بره وسط میدون شعار بده!

, , شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 19:09

به دختر جوان پول دادن وگرنه مگه دیوانه است که بره وسط میدون شعار بده

, , سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 01:34

رفسنجانی هم دم انتخابات همین کارو میکرد قبلا!
ولی کوسه شانس نیاورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد