KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نت های آشنا

دغدغه ها به زیر پایم نشسته اند و انگار تکانم میدهند از من می خواهند از آنها فرار کنم

 و فرار کردن را با تو تجربه کنم کفشی آهنی بپوشم و برای اولین بار با تو صحبت کنم  وقتی با تو صحبت میکنم نت های کلام تو کلاویه های پیانو ی مرا فشار میدهد و بهانه کردن را از دغدغه ها می گیرد

 این بار آن ها در حال فرار هستند البته تا زمانی که تو نت های تازه ای را برای پیانوی من تعریف می کنی وقتی که دلت می گیرد شاید با دوستان قدیمی من یعنی با همان دغدغه ها به مهمانی رفته ای و اگرچه می دانم نمی خواهی ما  را با هم آشتی دهی  اما نمی شود،

 برای دوباره صدا کردن تو باید یکبار دیگر آن ها را ببینم این بار که به سراغشان می روم از آن ها می خواهم که تو را هم رها کنند ویا چهارشنبه ها ما را تنها بگذارند تا با هم لیوان قهوه را بار دیگر بی دغدغه در دست بگیریم  و فال مرغابی های سرگردان را درسر در گمی های آشنا ببینیم.

  اگر تو بخواهی باز هم ادامه میدهم سلام کردن تو هم  نت های مخصوص خودش را دارد هیچ وقت نمیدانم  ا ز کدام یک شروع میکنی حتی وقتی که آنها تازه نیستند از ضعف خود، خودشان را تازه نشان می دهند یعنی نا خواسته جایشان را عوض می کنند حالا می خواهم به ریچارد مارکس بگویم تا آهنگ صدای تو را بنویسد به این خاطر که او مرا خوب می فهمد پس زیبا ترین آهنگش را برای تو می نویسد و می تواند زیر و بم سکوت را برای تو تعریف کند .

نظرات 1 + ارسال نظر
, , یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 02:30

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد