KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سایت های مربوط به مهندسی هوافضا در اینترنت

 

 

معرفی سایت های مربوط به مهندسی هوافضا در اینترنت

انجمن هوا فضا

http://www.aerospacetalk.com/forum/index.php

این سایت یکی از سایت های بسیار جالب است که می توانید سوالات خود را در هر زمینه هوافضا  مطرح کرده وجواب آن را بگیرید .در ضمن آرشیو مطالب آن نیز جالب است و از دیدن آن پشیمان نمی شوید .

پایگاه صنعت و فناوری هوافضا

http://www.pishran.com/

این سایت گروه هوافضای مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف است؛ که از جمله اهداف این سایت ارائی اطلاعات عمومی،ارائه اخبار تحلیلی ، تولید فکر و ارائه راهکار ها ، بیان اهمیت این صنعت ،بیان نقش دولت حامی،بیان ارزش های این بخش از لحاظ دفاعی واقتصادی و انتشار فناوری است. با توجه به اهداف فکر می کنم که روشن شد که چه نوع سایتی است.

هسته علمی گروه مکانیک و هوافضا دانشگاه امام حسین (ع)

http://mechihu.mihanblog.com/

این سایت متعلق به هسته علمی دانشجوئی دانشگاه امام حسین (ع) می باشد .از لینک های آن می توان به کتابخانه ( شامل بعضی از نمونه سوالات دروس و...) و مقالات هوافضا و مکانیک و معرفی کتاب و مجله نام برد، که با عضویت در خبرنامه آن می توانید از به روز شدن این سایت با خبر شوید .   در ضمن دانشجویان این دانشگاه می توانند از اخبار داخلی این دانشگاه نیزبا استفاده از لینک مربوطه آگاه شوند. توجه : آدرس اینترنتی دانشگاه امام حسین (ع) در لینک زیر است.

http://www.ihu.ac.ir/

 

وبلاگ تخصصی هوافضا

http://jet.blogfa.com/

در این وبلاگ فارسی مقالات مختلفی در مورد موتور های جت نوشته شده است . ازجمله لینک های آن می توان تاریخچه ، واحد کمپرسور و محفظه احتراق ،پیشرانش موشکی و....... اشاره کرد ؛درضمن می توان اطلاعات را به صورت فایل پی دی اف نیز دریافت نمود.

سازمان فضایی ایران

http://isa.ir/

در این سایت فارسی و انگلیسی اطلاعات و اخبار  فضایی روز دنیا در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ از جمله لینک های این سایت می توان به همایش و کارگاهها و دروه های آموزشی و داده های ماهواره ای( ماهواره های زهره و مصباح )شاره نمود. در ضمن این سایت دارای امکانات جستجو نیز می باشد.

وبلاگ هوانوردی اِیر

http://air.blogfa.com/

این وبلاگ فارسی محتوای مقالات جالب و خواندنی در رابطه با هوانوردی و موضوعات مرتبط می باشد. البته نویسنده این سایت قول داده که مقالات را به صورت فایل پی دی اف در اختیار کاربران بگذارد و احتمالا در تولد دو سالگی سایت آدرس سایت به لینک زیر منتقل شود.

انجمن پیشرانه

http://propulsion.blogfa.com/

این وبلاگ فارسی به تازگی افتتاح شده که در صورت ادامه احتمال زیاد وبلاگ جالبی می شود ؛ البته من به دقت این وبلاگ را نخواندم پس نظر دیگری نمی دهم !!!

وبلاگ مهندسی ساخت و تولید

http://persianengineer.blogfa.com/

از جمله مهندسی های مرتبط با مهندسی هوافضا مهندسی ساخت و تولید است ؛ برای همین این وبلاگ را معرفی کردم.از جمله آرشیو های موضوعی آن می توان به توضیح  انواع روش های ساخت اشاره نمود؛ که از پیوند های این وبلاگ می توان به انجمن ساخت و تولید و رباتیک ومکانیک و نرم افزارهای مهندسی مکانیک و .... اشاره کرد و حتی در بعضی مقاله ها برای اطلاعات بیشتر فایل های پی دی اف و نرم افزار های مختلف قابل دانلود کردن است. کلا وبلاگ جالبی است و از دیدن آن پشیمان نمی شوید!!

http://www.air.ir/

نظرات 3 + ارسال نظر

ورودتون رو به همکلاسی تبریک میگم !
متن شما علاقه ی شما رو به رشتتون نشون میده ،به نظرم بنده مهمترین معیار برای انتخاب رشته علاقه است ، بقیه اش خیلی مهم نیست !

امیدوارم تو رشته ی مهندسی هوا فضا ، موفق باشید !

امین, ریاضی, کرج یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 10:17 http://zohor-yar.blogfa.com

مطالب بسیار عالی بود

مهکامه اکبری, عمومی, یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 18:45

جان هر کی دوست دارید (من با وبسایت ها هستم) از هم کپی برداری نکنید
من یک دختر ۱۶ ساله هستم دست نیاز به سوی شما دراز می کنم اگه میشه برای من مطالب به درد بخور در باره بالنها پیدا کنید
اقا امین چرا سایت رو ندیده میگی عالیه من که رشته عمومی می خوانم می فهمم این سایت هیچی بارش نیست تو که ریاضی می خونی چرا این حرف رو می زنی
تازه من از شما ها نا امید شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد