KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کوچه های نارنج

امروز صبح که برای چک کردن نامه ها رفته بودم صندوق نامه ها حال عجیبی داشت به سراغ جدیدترین نامه رفتم. نامه از یک شخص ناشناس و برای دعوت به نوشیدن یک فنجان قهوه بود. آن را که باز کردم نوشته بود می پرسی یک فنجان قهوه ی تلخ؟ پس حالا خوب گوش کن! دیشب خواب تو را در کوچه های نارنج دیدم خب این عادت کوچه ها ست که به همه کارت دعوتی یکسان نشان می دهند البته شاید کوچه های نارنج جایی برای آشنایی و یا برای آشنایی با آشنایی های تکراری باشد با زنگ ساعت بیدار شدم اما حس عجیبی به من می گفت خوابهایم را دنبال کنم ساعت را خاموش کردم و به خواب رفتم باز هم خواب تو را در یک فنجان قهوه دیدم پس میان تو وخواب های من باید رابطه ای وجود داشته باشد تصمیم گرفتم برای پیدا کردن آن تو را به نوشیدن یک فنجان قهوه دعوت کنم از خواب که بیدار شدم ساعت را نگاه کردم این بار دقیقه های ساعت من به خواب رفته است ساعت روی میز ۷صبح را نشان می داد حالا یادم می آمد که چرا ساعت زنگ زده بود امروز صبح من پرواز داشتم اکنون که پرواز را از دست داده ام آمدم و برای تو این نامه را نوشتم و عطر ترخون خشک شده را ضمیمه ی نامه کردم حالا باز می پرسی چرا صندوق نامه ها حال عجیبی داشت؟

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید توکلی, IT, خواجه نصیر چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 11:02 http://kntu.Blogsky.com

قلم خوبی داری !

مرسی حمید جان

فائزه غلامی, IT, چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 15:59

خیلی قشنگ بود.
موفق باشید.

shoma lotf darid
ba sepase faravan
Lotfian

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد