KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برگزاری مجمع عمومی انجمن نجوم

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه ی علاقه مندان می رساند :

فردا ، دوشنبه ۱۳ اسفند ماه

جلسه ی مجمع عمومی انجمن نجوم دانشکده ی علوم دانشگاه صنعتی خواجه نصیر برگزار خواهد شد .

از علاقه مندان به این این علم دعوت می شود در این جلسه که راس ساعت ۱۳:۳۰ در اتاق ۲۰۵ دانشکده ی علوم برگزار می شود ، شرکت نمایند !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا, IT, دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 08:26

ممنون از اطلاع رسانی!
حتما می رم!!

آرمین همدمی, , دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 13:59 http://arminsky.blogsky.com

جدا تشکر می کنم که به موقع خبر رسانی کردید.
خوبه دیگه ...
تشکر می کنم اساسی...
آخه من نمیدونم یه همچین خبری رو باید درست شب قبلش بذاری حمید جان...؟؟؟!!!
ما که نتونستیم بریم اما خب امیدوارم دفعات بعد خبرای اینجوری به این صورت منعکس نشه...
باز هم از خبررسانی به موقع شما دوست عزیز تشکر میکنم...

(البته فکر کنم بعد از این همه تشکر معنی اینا رو فهمیده باشی)

آرمین جان ، باید یادآوری کنم که این جلسه رو انجمن نجوم دانشجویان الکترونیکی برگزار نکرده و گرنه مثل دفعات گذشته زودتر خبر می دادند ، این جلسه مربوط به کمیته ی نجوم انجمن علمی علوم ِ دانشکده ی علوم است برای همین خبر آن دیر به دست بنده رسید !

با اینحال آن را در همکلاسی منتشر نمودم تا اگر علاقه مندان به نجوم فرصت کردند تشریف ببرند !

موفق باشی !

عارفه مروی, , دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 19:13

حتما میام.مرسی

arefeh khoshbakht marvi , sanaye, دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 19:41

هرکی به اسم من نظر داده خودشو سریعا معرفی کنه؟!
واقعاجالبه!!!!!!!!!
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد

بنده هم برای این دانشجو متاسفم ، آی پی شخصی که به نام شما نظر داده است این است :

85.185.229.231

چون در مورد حذف نظر صحبتی نکرده اید ، آن را حذف نکردم ، اگر مایل باشید حذفش می کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد