KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دیکته

http://h1.ripway.com/Mahsa2008/Dikte.jpg

شاهکار یک همکلاسی در دوران دبستان

نظرات 8 + ارسال نظر
فائزه غلامی, IT, خواجه نصیر پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 18:31

خوب بود می گفتی که شاهکار کدوم همکلاسیه..!!؟؟
نه کنه خودتی؟

فرنوش گلشنی, , پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 19:10

یادش بخیر. خط کشی هاشو نگاه کن

محمد عینی, , پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 20:59

باورم نمیشه یه روز دست خطم اینجوری بوده !!

رویا, D:, پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 22:20

معلمه این رو خطاب به کی نوشته!؟؟
اون هم به تحریری؟!!
نویسنده ی این شاهکار که تازه ۲ ماهه می رفته مدرسه!!
خیلی جالب بود!! یادش بخیر!! خود من تا اواخر سال فرق (خ) رو با (ج) یاد نگرفتم!! D:

این درس رو یادتونه؟!:
خواد خوخه داشت!

pooya, IT, پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 23:33

age adabiyat biofte aslan tajob nemikonam :D

احمد, IT, جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 00:02

:d
حلا مثلا میگفتی :
دوستان وقتی داشتم جعبه یادگاری های کودکیم را میگشتم و از خاطرات آن دوران لذت مبردم .. ناگهاااااااااااااان به این دفترم برخوردم

چی میشد؟

, , جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 00:27

من فکر میکردم فقط دیکته خودم آخره سوتی بوده نگو بد تر از منم پیدا میشده!!!

من دیکته ام خوب بود ، فقط تو درس ریاضی یه سوال بود که توش همیشه مشکل داشتم !

گلابی سمت راست را رنگ کنید !

کلاس اول که بودم ، نمی دونستم راست و چپ کدوم ور هستن!

کارشناسان بر این باورند که هنوزم ، دست چپ و راستمو تشخیص نمی دم !

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد