KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مردی به وسعت کهکشان

 

من لم یشکرمخلوق لم یشکرالخالق

 

 

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم

 

می دونم که بعضی ها روزایه سختی رو گذروندن

  

در حالی که همه در گیر کار خودشون بودن

 

می خوام از یه نفر تشکر کنم 

 

کسی که به خیلیا لطف کرده من به نمایندگی از اونا این متن رو نوشتم

 

بهمن جان واقعا از زحمتایی که کشیدی ممنون 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید توکلی, IT, خواجه نصیر سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 08:10 http://kntu.BlogSky.com

محمد جان ، من هم از بهمن پاکروان تشکر می کنم ، بهمن پاکروان یا همون کهکشان ، با سایت خوب درسیش و کمکهای آنلاینش به همکلاسی ها، واقعا باید ازش تشکر کرد !

سلام
محمد جان نیازی به این نوشتن پست نبود من فقط وظیفم رو انجام می دم ، همین!

, , سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 11:24

شما لطف داری بهمن جان.من هم وظیفم بود از شما تشکر کنم.

ر.خ, IT, سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 13:07

واقعا تشکر!!
کمک بزرگی بودند٫ هم در طول ترم ٫ و هم برای انتخاب واحد!
خسته نباشید!!

, , سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 18:10

سلام من هم واقعا از کمک های اقای ژاکروان سپاسگزارم واقعا خیلی کمک من بودند

روح اله عنایتی, IT, خواجه نصیر سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 23:34

منم از بهمن جون تشکر می کنم
خیلی بهش زحمت دادیم
ان شااله همیشه موفق و پیروز باشه
از جواد جون هم به خاطر انتشار این متن تشکر می کنم

zf, it, پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 14:00

سلام! من هم به نوبه خود از زحمات بی دریغ آقای پاکروان تشکر میکنم.

علی طهرانی, , سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 23:35

سلام
عزیزم دست درد نکنه بهمن جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد