KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فعالیت های اولیه انجمن های موسیقی و تئاتر

روز شنبه مورخ 27/11/86 من (احسان یوسف بیک) و آقای لطفی (از انجمن موسیقی) و خانم خدابخش (از انجمن تئاتر) جهت هماهنگی برای مکان تمرین برای انجمن ها، صبح، ساعت 10:30 در میدان فردوسی قرار گذاشتیم.

ابتدا به "خانه نملیش" واقع در خیابان پارس رفتیم، جایی که (به نظر من) به هر جایی شبیه بود جز خانه نمایش!!! البته بازم خیلی از هیچی بهتره! به این نتیجه رسیدیم که می شه برای گروه تئاترمون جا بگیریم ولی برای موسیقی با ما همکاری نکردن.

سپس به "تالار فرهنگ" واقع در خیابان حافظ رفتیم و با برخورد صمیمی یکی از مسئولین مواجه شدیم. از صحبت با ایشان متوجه شدیم که با پرداخت شبی یک میلیون تومان(!!!) و همچنین با داشتن مجوز برای همه کارها متونیم آنجا رو بگیریم!

سپس به تالار وحدت رفتیم که آنجا نیز به همین نتیجه رسیدیم ولی باز فهمیدیم که گذاشتن اجرا در تالاری مثل وحدت کار مشکلی نیست!! اونجا آقای شریفی نیا رو نیز ملاقات کردیم!!

در انتها به "تالار رودکی" که دقیقا کنار تالار وحدت قرار داره رفتیم و با برخورد گرم آقای محمدی، مدیر تولید موسیقی تالار رودکی مواجه شدیم! ایشان بسیار ما رو در این امر یاری کردن و به ما این مژده رو دادن که اگر به زودی یک درخواست نامه حاوی اسم و رسم گروه و همچنین اعضا به ایشان بدهیم می تونیم به مدت سه ماه، هز اول فرودین، از امکانات و سالن تمرین آنجا استفاده کنیم. همچنین در آنجا سازهایی مثل پیانو و پرکاشن و... را در اختیامون می گذارند!!

پس مکان های تمرین اولیه برای گروه های تئاتر و موسیقی مشخص شده و فقط منتظر معرفی گروه ها هستیم. بابت انجمن موسیقی یک لیست کوچک از توانایی های بعضی از دوستان بعلاوه ایمیل آنها، در روز جمعه  جمع کردیم.

از دیگر کسانی که می خواهند در این انجمن ها و گروه ها  فعالیت تقاضا دارم در پاسخ به این پست یا به ایمیل آقای لطفیان (pouya_lotfian@hotmail.com) نام و نام خانوادگی و ایمیل و نوع توانایی خود را بنویسند تا برای تست و تعیین سطح با آنها تماس کرفته شود.

با توجه به وقت کم، همکاری شما بسیار در پیشبرد سریع کارهای انجمن ها تاثیرگذار خواهد بود

 

شاد باشید

نظرات 9 + ارسال نظر
رویا خدابخش, IT, سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 00:10

خانم خشنود کیه؟!
من خدابخش هستم!!
!

سلام.از اینکه نمی تونم راجع به مطالبتون نظر بدم شرمندم چون تو تخصصم نیستش.....
راستش غرض از مزاحمت این بود که این بنده ی حقیر نظر به اینکه به قول دوستان و آشنایان ( البته خودم ) از دوران طفولیت ذوق هنری داشته ایم و بی شک علاقه وافری هم به همه هنر ها (!!!) می داریم.می خواستم کمی منو راهنمتژایی کنین البته اگه براتون مقدور بود
راستش از رشته های فنی دیگه حالم به هم می خوره من که آینده شغلی اصلا برام مهم نیست چون به شغل آزاد ( بازار و ... ) فکر میکنم واسه همین امسال می خوام تو کنکور هنر شرکت کنم و یه بار هم که شده از روی دلم تصمیم بگیرم نه عقلم.امسال کاردانی مو تموم می کنم شایدم ترک تحصیل کنم....
ممنون می شم اگه چه میدونم برادری یا خواهری در حقم بکنین...
در ضمن تصمیمم هم جدیه و دارم یواش یواش شروع می کنم به خوندن و فکر نمی کنم کم بیارم.....

احسان یوسف بیک, کامییوتر, سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 00:50

ببخشید خانم خدابخش! تصحیح کردم!
آقای خواجوی من حتما با شما صحبت خواهم کرد. حتما به من ایمیل بزنید...

شاد باشید

شفیعی, صنایع, خواجه نصیر الدین طوسی سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 00:51

خانه ی نمایش به نظرم خوب باشه وضعیت نورش که خوب به نظر می اومد...(اعلام هم کاری میکنم(انجمن تئاتر) و فاقد هر گونه تجربه؛علا قه مند به تئاتر خیابانی...)

حمید توکلی, IT, خواجه نصیر سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 08:14 http://kntu.BlogSky.com

آفرین به همت شما ها !

, , سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 11:25

آقا انجمن شعر چرا راه نمیندازین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احسان یوسف بیک, کامییوتر, سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 14:15

بسیار موضوع خوبیست ولی احتیاج به نفرات فعال برای شروع کار دارد! یک نفر برای پا گذاری انجمن باید شروع بکار کنه و افراد رو جمع و مسائل رو سازماندهی کنه! اگه کسی رو می شناسید حتما به آقای توکلی (kntu.Blog@Gmail.com) اطلاع بدید. من خودم خیلی خوشحال می شم که یک انجمن شعر نیز داشته باشیم...

مهدی چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 18:21

به نام خدا

با عرض سلام خدمت شما

ویژگی بارز احادیث شیعه:

یکی از ویژگی های قران بیان راز های خلقت میباشد که امروزه بشر با پیشرفت

علوم مختلف به انها دسترسی پیدا کرده است.

به مانند: بیان قضیه چرخش زمین به دور خورشید که در قران مطرح شده است.

این ویژگی در احادیث و روایاتی که شیعه ادعا می کند، از پیامبر (ص) و امامان

معصوم علیهم السلام به ما رسیده است، نیز وجود دارد.به طوری که با وجود

پیشرفت های علوم مختلفی همچون پزشکی نه تنها هنوز حتی یکی از احکام

شرعی ما مورد انتقاد قرار نگرفته است بلکه هر چه علم بیشتر پیشرفت می کند

ماهیت حقیقی این فرامین ودستورات بیش از پیش برای بشر اشکار می شود.

اگر روایات ما بر حرام یا مکروه و واجب یا مستحب بودن فعلی تاکید دارند،

اینها همه دلیل عقلانی دارد و همانطور که گفته شد تا به حال علوم روز دنیا به

فلسفه و ماهیت حقیقی بسیاری از این احکام پی برده اند.

یاحق

مهدی چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 18:21

به نام خدا

با عرض سلام خدمت دوستان:

اعجاز عددی قرآن:

از جمله جنبه های اعجازگونه قرآن کریم، « اعجاز عددی » این کتاب آسمانی

می باشد که توجه شما را به چند نمونه از آن جلب می کنم.

در این کتاب آسمانی:

کلمه « شهر » به معنی ماه 12بار

کلمه « یوم » به معنی روز365بار

کلمه « ساعه » 24بار

همچنین کلمات زن و مرد به تعداد مساوی می باشد و ....

از دوستان درخواست می کنم ، « اعجاز عددی قرآن » را در گوگل سرچ کنند.

یاحق







برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد