KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خشم مسئولان دانشگاه خواجه نصیر از انعکاس مشکلات دانشجویان


خشم مسئولان دانشگاه خواجه نصیر از انعکاس مشکلات دانشجویان


خشم مسئولان دانشگاه خواجه نصیر از انعکاس مشکلات دانشجویان
تهران - خبرگزاری اقتصادی ایران
اکونیوز:مسئولان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از گزارش اکونیوز در خصوص میزان شهریه ثبت نامی دانشجویان این دانشگاه عصبانی شده و از پاسخگویی به سوالات مطرح شده خودداری کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،چندی قبل خبری در این خبرگزاری به نقل از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی با عنوان "هزینه های میلیونی دانشگاه" به چاپ رسیده بود که خبرنگار اکونیوز به منظور انعکاس دیدگاه مسئولان و  شفاف سازی بعضی سوالهای مورد نظر دانشجویان به این دانشگاه  مراجعه کرد که با واکنش تند و عصبی  مسئولان این دانشگاه مواجه شد .

 

دکتر"کمال عقیق" مدیر کل آموزش های آزاد الکترونیک خواجه نصیرالدین طوسی گفت: نظرات اعلام شده از سوی دانشجویان را نادرست می دانم و هیچ مشکلی در میزان شهریه و نوع آموزش این دانشگاه وجود ندارد.

 

وی در خصوص این سوال که شهریه هر واحد عملی از 30 هزار تومان به 90 هزار تومان افزایش پیدا کرده است گفت:مبنای شهریه عملی بر مبنای ساعت مربوط به درس می باشد.

 

وی گفت:اطلاعاتی که از سوی سازمان سنجش به هنگام انتخاب رشته بوده است درست می باشد و دانشجو باید با توجه این نوع آموزش انتخابی درست انجام می داد.

 

عقیق گفت:در آموزش مجازی این نوع تحصیل به صورتی است که یک نفر فقط به عنوان استاد می باشد و این که اعلام شده برای 300 نفر دانشجو یک استاد وجود دارد در آموزش مجازی بعید نیست.

 

لازم به یاد آوری است که روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که وظیفه نسهیل در ارتباط با رسانه ها را دارد بدون توجه به وظایف ذاتی خود همراه با مسئولان دانشگاه پیگیری مسائل دانشجویان را خارج از حیطه وظایف رسانه ها اعلام کردند و یاد اور شدند در این زمینه شما ورود نکنید!

 

این در حالیست که گزارش اکونیوز در مورد مشکلات این دانشگاه و شهریه بالا ثبت نام با استقبال شدید دانشجویان مواجه شد و آنان با ارسال 100 نظر مشکلات خود را در این مورد اعلام کردند.

 

براساس این گزارش، این نوع پاسخگویی درباره مشکلات دانشجویان برازنده ی مسئولان یک دانشگاه نیست و براساس تاکید رئیس جمهور و مسئولان آموزش عالی کشور مدیران دانشگاهها موظف اند برای تنویر افکار عمومی ،دانشجویان و خانواده های آنان اطلاع رسانی شفاف داشته باشند.

 


تو ایام دهه ی فجر هستیم ، بد نیست یادی از شهید دکتر بهشتی ، از یاران امام(ره) کنیم !

 

دکتر بهشتی دو تا جمله دارند که به درد ما می خوره !

 

۱ - هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید !

 

۲ - به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصانیت بمیر !

 

حالا بد نیست اگه تو جملات فوق به جای آمریکا ، واژه ی دکتر عقیق رو به کار ببرید!


حتما به این لینک مراجعه کنید و نظر بدهید ، ممنونم! 

 

http://www.econews.ir/main1.asp?a_id=43758#comments


نظرات 7 + ارسال نظر
hu, com, kntu جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 00:03

kheili bawli!! damet garm!! amrca bayad bedanad ke hich ghalaty nemitavanad bokonad!! avamele amrica va sotonhaye 5 ome amrica bedanand ke hich ghalaty nemitavanad bokonan :D :D :D :D :D

به دکتر عقیق, , جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 07:52

جناب دکتر وقتی میگویند هر واحد آزمایشگاه ۳۰۰۰۰ تومان دیگر تفسیر اضافی نمی خواهد مگر اینکه شما آزمایشگاه را ۳ واحد حساب کنی تا بشود ۹۰۰۰۰ تومان را توجیح کرد.
شما حتی پولی که بابت واحد های ترم پیش گرفتید را هنوز بدهکار هستید ،شما برای کلاسهای تقویتی ۳ واحدی ریاضی و فیزیک ۳۶۰۰۰۰ تومان گرفتی آیا رعایت پول گرفته و ساعت تدریس شده را کردی؟
شما کارمند دانشگاه هستی درست ولی به چه قیمتی می خواهی بنفع دانشگاه کار کنی؟ با له کردن عده ای جوان؟
شما خودتان اقرار دارید که بیش از ظرفیت دانشجو گرفتید بجای ۳۰۰ نفر ۹۰۰ نفر که ۴۵۰ نفر ثبت نام کرده اند. امکانات سرویس دهی شما پاسخگوی همان ۳۰۰ نفر هم نبود و نیست گفتید برای جبران این نقیصه کلاسهای حضوری گذاشتیم ! آقای دکتر شما که سالها تدریس نموده ای بخوبی می دانی که توالی تدریس در کلاسها برای دانشجویان مشخص شده قابل تعریف می باشد و نه فقط گذاشتن کلاس برای رفع مسئولیت!
آیا واقعا هدف شما سرویس دهی و آموزش بچه های الکترونیک است یا مطرح نمودن شخص خودتان؟
اکنون بخوبی می دانید که سرور ها کافی نیست ،کلاسهای جبرانی هم فرمالیته پس یا برنامه ای برای این ترم داری یا نداری. حرفتان هم در دانشگاه اینقدر برش ندارد تا همان پولی که از ما گرفتی را خرج خودمان نمایی، پس تکلیف چیست؟
پیشنهاد می کنم بجای بازی گرفتن عده ای مشتاق به علم و له نمودن آنها کمی رو راست باشید تا با این بچه ها رودررو واقع نشوی و خودتان بهتر می دانی اگر این بچه ها در چهارچوب مقررات این دانشگاه (ریاست محترم جدید) نتیجه نگیرند مجبور به رجوع به مقامات وزارتخانه خواهند شد و باعث عریان نمودن بی کفایتی مسئولین خواجه نصیر خواهد شد.
آقای دکتر فرصت خواستید دادیم دیگر چه می خواهید
ما شکی نداریم شما برای رسیدن به اهدافتان حاضرید عده ای را فدا کنید این کار را هم بزودی خواهیم دید ولی مطمئن باشید اگر مسیر حمایت از بچه ها را در پیش نگیرید شما و تیم محترمتان را قانونا زیر سوال خواهیم برد.

marg bar zamaaaaaaniiiii!!!!!!!!!!!!!, , جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 18:00


zamani=hoghoogh begire dolat ye etela atie bi masraf , ke ba metraje rishesh toonest postesho az herasate zendane evin be sarparastie daneshjooha taghyir bede

aghigh=jacksparow pishesh long mindaze in agha az badve tabdilesh az notfe be ensan khali mibaste ,shaye e shode hata too kamare babash be baghie notfe ha ham khali baste va tooneste hamaro gool bezane ta too oon sholooghi be ensan tabdil she, rasT babash ,kie?? <couse he is son of a bitch>

man hamin ja be onvane ye daneshjooye tondro az shoma mikham yek seda begin




in aghigh ye poost kolofte
pishe zamani jofte

koli doroogha gofte
dase sheytoonam baste

**********
vaghti aghigh chamooshe

jibe maharo midooshe

mikhare lamboorginio porshe


che ghade shabihe mooshe

elahi bachash betorshe







marg bar zamaaaaaaniiiii!!!!!!!!!!!!!, , جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 18:08

ey aghighe khaen avare kardi///poolam gerefti alafam kardi///behem migi danesh jooam fosh midi badesh/// alaho akbar zamani lanat

marg bar zamaaaaaaniiiii!!!!!!!!!!!!!, , جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 18:10

man mikhastam in 2ta CM o too oon website bedam nashod akharesh inja majboor shodam bedam albate az hame doostaye golam mazerat mikham ye kami az harfaye tond va rakik estefade kardam chon in harfaro mostahagh aghigh va zamani midoonam

, , جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 21:40

مهم اخلاق پول گرفتنه که توسط مسولین کاملا رعایت میشه بقیشو بی خیال

زمانی, , شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 18:59

فقط میخوام بگم انسانی(انسان که چه عرض کنم حیوانی)به وحشی'ایه زمانیه دیوث ندیدم این مرتیکه ی آشغاله عقده ای فکر کرده اینجا که آدم حسابش کردن وپست پادوییه یه آدم گوساله تر از خودش رو بهش دادن واقعا آدمه ,آخه کسی نیست بهش یگه آشغال تو اگر پستت این نبود کسی تورو تو جامعه به اندازه ی مدفوع یه خوک هم قبول نداشت
حالا خودتو همچین تحویل گرفتی فکر کردی آدم شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد