KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دکتر صدیق : دانشگاه در بحث آموزش الکترونیک وضعیت مناسبی دارد !


دکتر صدیق : دانشگاه در بحث آموزش الکترونیک وضعیت مناسبی دارد ! 


دکتر علی خاکی صدیق ، ریاست سابق دانشگاه در مراسم تودیع و معارفه ی ریاست جدید دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه در بحث آموزش الکترونیک و دوره‌های مشترک بین الملل وضعیت مناسبی دارد اظهار کرد: دانشگاه خواجه نصیر 5 دوره فعال بین‌المللی دارد.

 

زمانی که برای گفتگو و طرح مشکلات دانشجویان الکترونیکی با جناب دکتر صدیق ، درخواستی به  ایشان داده شد تا در روز مشخصی در یکی از آمفی تئاتر ها تشریف آورده و از نزدیک سخنان ما را بشنوند ، ایشان بدون معطلی قبول کردند اما گویی معاون محترم آموزشی ، جناب دکتر کاویان پور که کم و بیش در جریان افتضاحات به بار آمده توسط مدیریت محترم آموزش الکترونیکی، جناب دکتر عقیق بودند تمایل نداشتند این دیدار شکل بگیرد ، بنابراین گفتگویی با ریاست دانشگاه انجام داده و ایشان را از این کار منصرف نمودند !

گله ای از دکتر صدیق ندارم ، ایشان واقعا تا آنجایی که امکانات و بودجه اجازه می داد زحمت خودشون رو کشیدند ، مشکل از عدم صداقت جناب دکتر عقیق است که گویی بدشان نمی آید بین دانشجویان الکترونیکی و سایر مسئولین ایجاد تفرقه کنند ، اصلا چه دلیلی دارد که دکتر بازارگان ، دکتر صدیق ، دکتر کاملی نژاد ، حاج آقا نوربخش و ... بدانند که ما مشکل داریم ؟

بگزارید خیال دکتر عقیق راحت باشد و آزادانه به تجارت الکترونیک خود ادامه دهد !

جناب دکتر عقیق ، در صورتی که مدعی وضع مناسب آموزش الکترونیک هستید ، بنده آمادگی دارم تا در حضور ریاست جدید و دانشجویان الکترونیکی به بررسی صداقت شما بپردازم !

 جناب دکتر صدیق اگر می دانستید از آموزش الکترونیک چه کشیده ایم به جای سخن مذکور اعتراف می کردید که انتصاب دکتر عقیق به عنوان یک مدیر بزرگترین اشتباه دانشگاه در دوره ی ریاست شما و شاید بزرگترین اشتباه در تاریخ دانشگاه بوده است !

جناب دکتر بطحایی ، نگزارید اعتبار دانشگاه بیش از این ، زیر سوال برود ! 

 


روی کارت دانشجویی بنده نوشته اند : مهندسی فناوری اطلاعات - تجارت

 امتحان معارف تستی نیست !


http://kntu.blogsky.com/?Cat=32

نظرات 3 + ارسال نظر
روزبه ناعمه, صنایع, یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 08:35

سلام حمید جان
من هم بانظر شما مبنی بر مشکلات دانشجویان الکترونیکی موافقم و البته از رفتار زننده و دور از ادب و انسانیت برخی از مسئولین هم گله مند هستم ولی فکر نمیکنم که درست باشد همه مشکلات رو گردن یکی بیندازیم دانشگاه مجموعه چند نفر مدیر است دکتر عقیق هم قطعا با مشکلات خاص خودش درگیر است و هماهنگ کردن یک مجموعه قطعا نیاز به زمان و وقت داره و گرنه فکر نمیکنم هیچ مدیری بدش بیاد مجموعه تحت رهبریش موفق باشه

برای تو دوست عزیز و شجاعم آرزوی توفیق وپیروزی دارم

سلام روزبه جان

من هم قبول دارم که همه مشکلات زیر سر دکتر عقیق نیست و همه ی مسئولین آموزش الکترونیک تا حدی بی تعهد نسبت به دانشجویان هستند اما طبق روال اداری همانطور که مدیر یک مجموعه بیشترین حقوق را میگیرد ، بیشترین مسئولیت را نیز بر گردن دارد و اگر خودش و یا زیر دستش خطایی کردند ، اوست که باید پاسخگو باشد ، چه به رئیس دانشگاه و چه به دانشجو !

من هم برای تو دوست فعالم آرزوی موفقیت دارم !

ناتاشا امیری, , یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 12:22

خوشحال می شوم برای مطلع شدن از علت توقیف کتابم ، هک شدن وب لاگ و خواندن ادامه مطلب غزاله علیزاده سریزنید . امیدوارم دست خالی برنگردید.
natashaamiri.persianblog.ir

شفیعی , , یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 18:45

دکتر صدیق !!!!؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!دیگه حتی اسمشم تبدیل به یه واژه ی نا مانوس شده:عجبا که تیر بچه های مجازی به تنها چیزی که داره می خوره سنگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد