KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سپید شماره 1

حالا من...

مسافری خسته از کوله بار واژه ها

رهگذر جاده های تردید

قارقار کلاغ های سمج

های و هوی کرکس های در کمین

بیزارم...

پس باید شعرهایم را میان بغض هایم پنهان می کنم

زیرا که یک...؟!

شاعره: نسرین موحدیان

نظرات 4 + ارسال نظر
عاطفه شفیعی, صنایع, خواجه نصیر پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 17:39

و این منم زنی تنها در استانه ی فصلی سرد در ابتدای درک الوده ی هستی و نا توانی این دست ها ی سیمانی..(فرخزاد)

غلامی , IT, خواجه نصیر پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 17:43

شعرهایی است کوتاه ولی زیبا ممنونم.

غلامی , IT, خواجه نصیر پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 17:46

ولی مگه خانم ها شعرهاشون رو پنهان می کنن؟؟

باید از خود شاعر پرسید...
ممنون از اینکه توجه کردین.

علی رستمی!!!!!!!!, , جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 02:24

پس شعرهایم را میان بغض هایم پنهان می کنم

زیرا که یک زن هستم...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو هم زنی !!! آرمین همدمی!!!!

نه به خدا...
اولا تشکر که مطالعه کردین ثانیا کی گفته این شعرا رو من گفتم.
من حتی نمیتونم یه جمله خوشگل و درست و حسابی بگم چه برسه به اینکه شعر بگم...
این شعر هایی که میذارم نوشته خانم نسرین موحدیان هستن که از من خواستن تا شعرهاشون رو توی همکلاسی بذارم چون از محیط همکلاسی خوششون اومده بود.
من حتما نظرات خوب و با لطف شما رو به ایشون انتقال میدم.
ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد