KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انحراف از عزاداری حسینی !!!


انحراف از عزاداری حسینی !!!


 

به نام خدا

چند دقیقه پیش اس ام اس زیر را یکی از دانشجویان برای بنده ارسال کرد :

به خدا این عزاداری حسین نیست !  به خدا حسین راضی نیست ، به خدا گناهه این عزاداری که هر چی آدم قرتی و ملحد بیان عزاداری ، اون هم برای خود نمایی !

 

دوست من !

اینکه تو ظاهر دینی داری دلیل بر مسلمان بودنت نیست و اینکه کسی ظاهر دینی ندارد ، دلیل بر نامسلمانی او نیست ، پس چرا افراد به اصطلاح قرتی را ملحد و کافر تصور می نمایی ؟

اگر این افراد قصد خودنمایی داشتند ، چرا برای خودنمایی به پوشش دینی روی نیاورده اند ؟

فرض را بر این می گیریم که این عزیزان کافر هستند ، آیا کافران حق ندارند برای پاسداشت حق طلبی و آزادمردی امام حسین(ع) به جمع عزاداران بپیوندند ؟

آیا حساسیت تو به حضور چنین افرادی در عزاداری حسینی جز این است که خود را برتر از ایشان ، و شایسته ی عزاداری می دانی ؟

چرا وقتی به مجلس عزاداری می روی به جای پرداختن به عزاداری ، به عیب جویی می پردازی ؟


دوست من ، ببخش که کمی تند صحبت کردم ، این متن زیبا را بخوان :   دیروز شیطان را دیدم...  به امید آنکه من و تو نیز قلبمان را پس بگیریم !


http://kntu.blogsky.com/?PostID=2016

نظرات 16 + ارسال نظر
, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:17

salam hamid .aval kheili ghabolet dashtam vali hala na !!!!omidvaram tarze fekret avaz she va befahmi atrafe ma chi migzare .pas hatman nabodi ke bebini ke che vaze eftezahi bod.ina peiro hosein hastan ???ina moghalede hosein hastan .na hamid khodemon ro nemitonim gol bezanim ba in harfa.

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:22

hamid in dokhtar pesara nayomadan azadari .ino befahm.kasi ke ba haft ghalam arayesh ba badtarin lebasha miad biron zohre ashora in be nazaret omade azadari .be khoda rozaye mamolish intori nemian biron dokhtara va pesara.dige ino be cheshme khodam didam ke 2 ta dokhtar ba tipe eftezah istade bodan zohre ashora!!!badesh chand ta pesar rad shodan beshon tike andakhtan va mikhastan bashon dost shan ..hamid na..

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:25

aslan emam hosein ba in hemase chi mikhast be ma yad bede.aslanchera emam hosein in karo kard.to sadetarin chiza ro nemifahmi.aslan emam hosein niaz be gerye nadare.in azadri ghalate.in azadri nist.eslam dine khod namayi nist..

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:40

بهترین فرشته ها همین شیطان بود. مرد و مردانه ایستاد و گفت : نه سجده نمیکنم٬ تو را سجده میکنم اما این آدمکهای کثیفی را که از گل متعفن ساخته ای٬ این موجود ضعیف و نکبتی را که برای شکم چرانیش خدا و بهشت و پرستش و عظمت و بزرگواری و آخرت و حق شناسی و محبت و همه چیز و همه کس را فراموش میکند سجده نمیکنم!

من از نورم٬ ذاتم از آتش پاک و زلال بی دود است٬ من این لجنهای مجسم پلید پست را سجده کنم...؟

دکترعلی شریعتی

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:41

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد از دکتر شریعتی

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:43

hamid jan in 2 sokhan az doktor shariati ro bekhon shayad nazaret avaz she!!!!

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 20:57

age ina vaghean mikhan azadari konan khob to masjed ke behtare .che dalili dare ke in dasteha bian biron ????!!!in afradi ham ke to on dasteha bodan nemigam hame vali aghlab adamaye napak va na dorost hastan .dar zemn man hamaye dasteha ro nemigam .dar akhar be omide fardayi behtar

حسین محمدی نصرابادی , , شنبه 29 دی 1386 ساعت 23:23

دوستان اگه دوست داشته باشین حاظرم توی جلسه ای که تو یاهو بر گذار میشه(با هماهنگی خودمون) در مورد این موضوع بحث کوچکی داشته باشیم!
البته همه باید باشن .موافق ها و مخالف ها !!!! D:

دوست عزیز ، نظرات تو را خواندم ، آن لینکی که در انتها داده شده است را بخوان و بیا با من دنبال قلبهایمان بگردیم !

بنده بی عفتی رو تائید نمی کنم ، اما یادت نره دینی که امام حسین(ع) برای نجاتش جان داد ، تکلیف ما رو در برابر کسانی که از آنها سخن می گویی مشخص کرده و دلیلی ندارد ، تکلیف الهی را بنا به میل خود تغییر دهیم ، تکلیف ما امر به معروف و نهی از منکر است و اگر فرصت حضور در مراسم عزاداری را از کسانی که با پای خود به عزاداری آمده اند را با این حرف ها بگیری ، فرصت امر به معروف را از کسانی که طریق امر به معروف آموخته اند ، گرفته ای !

اگر یکی از این انسانهایی که از آنها سخن می گویی ، تحت تاثیر حرف های تو ، سال بعد در مراسم عزاداری شرکت نکند ، فردا تو باید جوابگو باشی که چرا فرصت هدایت را گرفته ای !

عزیزم ، مگر نه این است که حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است ؟


پس چرا تویی که هدایت یافته ای و پاکی به عزاداری امام حسین(ع) قدم می گزاری ؟

عزاداری حسین(ع) متعلق به کسانی است که یا نا پاک اند و یا خود را نا پاک می پندارند ، چرا که آنانکه خود را پاک فرض می کنند ، حتی اگر فرض اشتباهی داشته باشند و محتاج هدایت حسینی باشند ، عزاداری حسینی به درد آنها نمی خورد ، زیرا آنها پذیرش هدایت حسینی را ندارند ، و بیش از آنکه سر به گریبان فرو برده و اشک بریزند ، و هدایت عامه ی مسلمانان را بطلبند ، چشم ها را گشوده و دنبال این هستند که چه کسی آرایش کرده ، چه کسی تیکه انداخته و چه کسی ، چشمش دنبال چه کسی است ؟!؟!؟!؟

اگر قرار باشد کسی عزاداری حسین(ع) را ترک کند ، آن کسی باید ترک کند که فرصت هدایت بواسطه ی غرور از او گرفته شده است ، نه کسی که بر گناهان خود معترف است و قصد تنگ کردن جای کسی را ندارد !

هرکه محتاج هدایت است باید باقی بماند !

یک دوست, , kntu یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 06:45

چرا روضه خوانان عاشورا مدام می گویند شما که آمده ای در مجلس حسین دعوت شده هستی - و غیر از انتخاب شده ها کس دیگری نمی آید ؟
چرا میگویند همه مهمان حسینند
پس یا این روضه خوانان و مداحان دروغ می گویند و یا اگر راست است - بیرون کردم مهمان حسین . دور از ادب است
و اگر دروغ است این دروغگویان در بیرون رفتن از مجلس حسین الویت دارند

, , یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 08:28

azadare hosein yani raftane rahe hosein azadare hosein yani mosalmone vaghey bodan azadare hosein yani halal khordan azadare hosein yani vaghti ke azon ro goftan hame beran namaz bekhonan azadare hosein yani gonah nakardan azadare hosein yani in .ina azadare hosein hastan .?na hamid .na .

علی طهرانی, , یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 10:58

صاحب این مجالس یکی دیگه است
ما نیستیم
پس خود امام زمان تصمیم میگیره کی بیاد کی نیاد

, , kntoosi یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 12:40

از قدیم گفتن ، مهمون از مهمون خوشش نمیاد
اما مثل اینکه دوست اس ام اسی ما کمی جلوتر رفته و صاحب خانه شده است !
فلانی بیاد ، فلانی بره D:

زهرا, ادبیات فارسی, پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 01:35

تند روی و کند روی هر دو رهزن است.
حقیری چون من نمی توانم بگویم که این جماعت بر عزای حسین از خانه بیرون زده اند، ...
پس این قهقه ها ، متلکها ، بی حجابی ها ، ...
قربان غصه هایت امام زمان که امروز نه بر جد غریبت که بر ما می گریی.
کاش کسی باشد که از در این درد همراهی ات کند.
کاش به دردت می خوردم...

اکرمی, , پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 21:22

سلام نظر دوستان رو خوندم و خوشحالم از اینکه هنوز آدمای با انصافی وجود دارند شما یا از اون آدمایی هستی که اسلام و بدون حجابشو بدون نمازشو بدون ذکات وخمسو از این جور چیزا قبول کردن یا آدمی هستید که ...نمدونم.به هر حال من فکر میکنم که اما حسین نه گریه من رو میخواد نه شما رو گریه و زنجیری که در پسش هیچ تحولی نباشه...اگه به دستجات توجه کرده باشید متوجه میشوید دو برابر دسته افرادی هستن که به دنبال دسته راه افتادن حالا با وضعی که دوستان شرح دادن... شما وقتی معشوقی داشته باشی با تمام وجودت تلاش میکنی تا مثل اون بشی ببینی چی اوونو خوشحال میکنه تا همون و انجام بدن ولی اگه نگاه کنید میبینید که نه تنها کار های مورد درخواست امام حسین رو انجام نمیدن ببلکه کارایی ایشون ما رو از اوونا نهی کردن به چند در صد بالا تر میرود به طوری که اعلام شده آمار فروش لوازم آرایش در ماه محرم چند برابر میشه به نظر شما ته دل اینها اینه که بیان بیرون و برای امام حسین عزاداری کنن...

حوریه جعفری-کامپیوتر پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 02:39

خداوند به قلب های شما مینگرد نه به چهره و صورت شما! ( امام علی علیه السلام)
نمیدونم چرا گاهی خودمون رو جای خدا قرار میدیم و مردم رو دسته دسته با قضاوت خودمون به راحتی تقسیم میکنیم:
مومن- کافر- ملحد-خوب-بد .........
آخرین باری رو که مطمئن شدی درست قضاوت کردی رو یادته؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد