KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخرین اخبار دانشگاه‌ها

ابراهیم لطف اللهی، دانشجوی سنندجی، زیر شکنجه بازجویان اطلاعات کشته شد 

 

خبرنامه امیرکبیر: ابراهیم لطف اللهی، دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور سنندج، زیر شکنجه بازجویان اداره اطلاعات سنندج کشته شده است.

ابراهیم لطف اللهی، دانشجوی ترم ۵ دانشگاه، به دستور شعبه سوم بازپرسی سنندج، بعد ازخروج از جلسه امتحان در روز یکشنبه ۱۶ دی ماه ۱٣٨۶ بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شده بود.


گفت وگوی «نوروز» با وکیل دانشجویی که در سنندج کشته شد/ نیکبخت: خواستار کالبدشکافی مقتول هستیم

 

نوروز: وکیل خانواده «ابراهیم لطف اللهی» دانشجوی دانشگاه پیام نور سنندج، مرگ او را در دوره بازداشت تایید کرد.«صالح نیکبخت» روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار نوروز گفت: تلاش می کنم که برای کالبدشکافی حکم نقش قبر او را بگیرم.


توضیح دبیر انجمن اسلامی دانشگاه کرمان در خصوص توقف غیرقانونی فعالیت های این انجمن 

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان این که فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان، تعلیق نشده است، گفت: تنها بحث از توقف فعالیت‌های این انجمن عنوان شده است.


۱۰ دانشجوی دانشگاه رجایی بر اثر گازگرفتگی در خوابگاه راهی بیمارستان شدند، معاون دانشجویی: تکذیب می کنیم!

 

خبرنامه امیرکبیر: ده نفر از دانشجویان دختر دانشگاه شهیدرجایی تهران بر اثر گاز گرفتگی در خوابگاه راهی بیمارستان شدند.


خوابگاه دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بدون آب و برق، معاون دانشجویی: مهم نیست!

 

روزهای سرد اخیر که همزمان بود با برگزاری امتحانات دانشگاه، روزهای سختی را برای دانشجویان یکی از ‏خوابگاه های دانشگاه پلی تکنیک رقم زد: درس خواندن با دست های یخ زده؛ امری که از دید معاون دانشجویی ‏‏”مهم” نبود.‏


مسوولان دانشگاه تهران جداسازی دختران و پسران را تکذیب می کنند

 

تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران، خبر داده اند که کلاس های درس های عمومی این دانشگاه در ترم آینده برای دانشجویان دختر و پسر به صورت مجزا برگزار خواهد شد. این خبر در برخی نشریات دانشجویی این دانشگاه هم تایید شده است.

اما با این اوصاف مسوول روابط عمومی دانشگاه تهران، در گفت وگو با اعتماد، اصل خبر تفکیک دانشجویان دختر و پسر را در درس های عمومی این دانشگاه تکذیب کرد. ضیایی گفت؛ «من در این مورد چیزی نشنیده ام و یقین دارم که اصلاً بحثی هم در این مورد نبوده، چرا که در هیات رئیسه که در واقع مرکز اصلی تصمیم گیری در مورد مسائلی اینچنینی است، این بحث به هیچ عنوان مطرح نشده است.» ضیایی نیز همچون دیگر مسوولان دانشگاه که از بحث تفکیک اظهار بی اطلاعی می کردند جدایی دختر و پسر و برگزاری کلاس های مجزا در درس های عمومی را کاملاً منتفی دانست، اما نکته در صحبت های او، تکذیب خبر تفکیک دختر و پسر در سرویس های نقلیه دانشگاه بود.

 

وی صراحتاً مدعی شد که اصلاً چنین موضوعی نبوده و از برگزاری تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در این مورد، اصلاً اطلاعی ندارد. این در حالی است که مهرماه و آبان ماه امسال دانشگاه تهران صحنه اعتراضات دانشجویی به تفکیک دختر و پسر در سرویس های نقلیه دانشجویی این دانشگاه بود؛ اعتراضی که تا به امروز پاسخ روشن هیچ مقام مسوولی در وزارت علوم یا دانشگاه تهران را در پی نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد