KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخرین اخبار روز

اخبار نگران‌کننده خاتمی درباره ردصلاحیت‌ها

نوروز:اعضای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان صبح روز پنج‌شنبه با آقای خاتمی دیدار کردند. در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از روند انتخابات و احساس مسئولیتی که نیروهای اصلاح‌طلب برای حضور در صحنه دارند، بر ضرورت بهره‌گیری از حق قانونی شهروندان و نیز تقویت نظام تاکید شد. همچنین اعضای ستاد ائتلاف اصلاح‌طبان از برخی از اخباری که از درون محافل مسئول اجرای انتخابات درباره نحوه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شنیده می‌شود، به شدت ابراز نگرانی کردند.


تاج‌زاده هشدار داد:
ردصلاحیت فله‌ای و تاییدصلاحیت قطره‌چکانی در انتخابات مجلس
 

نوروز: در پی اظهارات آقای خاتمی مبنی بر اینکه «اخباری به دستم رسیده که حاکی از نوعی تنگ‌نظری و اقدام برای محروم کردن بسیاری ازنیروهای مومن مجرب و روشن از حضور در صحنه انتخابات است»، «سید مصطفی تاج‌زاده»عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی جزئیاتی از این اخبار نگران‌کننده و تحلیل خود از روند بررسی صلاحیت‌ها را ارائه کرد.


انتقادات صریح آیت‌الله توسلی از بنیادگرایان:
انقلاب را بعد از امام تحریف کردند
همانطور که بعد از پیامبر، اسلام تحریف شد

نوروز: آیت‌الله محمد توسلی، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و مسؤول دفتر امام خمینی، در سخنانی که در مراسم شب تاسوعای حسینی از سوی این تشکل روحانی برگزار شد، بشدت از جریان بنیادگرا و مخالف مردمسالاری انتقاد کرد و گفت این جریان، همانطوری عمل می کند که پس از رحلت پیامبر عمل شد و مبانی اسلام را تحریف کردند. این روحانی مبارز و شاگرد امام تاکید کرد که این جریان، به همان شکل مبانی انقلاب و حتی سخنان امام خمینی را تحریف کرده است.


 خاتمی:‌
‌*مردم‌سالاری‌خواهی گفتمان غالب جامعه است
‌*شکوه عشق، بلندی همت و ایمان‌وآرامش در عاشورا متجلی است

رییس موسسه‌ی بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، استبدادزدگی را یکی از دردهای جامعه‌ی ایرانی برشمرد و تصریح کرد که به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری‌خواهی و آزادی‌خواهی در این جامعه به صورت گفتمان غالب درآمده است.


حمله مقامات دولتی به منتقدان و مطبوعات پس از سفر احمدی نژاد به فارس

نوروز: در پی سفر یک روزه احمدی نژاد به استان فارس که دو هفته پیش و برای افتتاح تعدادی طرح عمرانی انجام شد، مقامات استان فارس حملاتی را متوجه رسانه ها و فعالان سیاسی منتقد دولت ساخته اند.


عمادالدین باقی به مرخصی آمد

نوروز: «عمادالدین باقی» رییس انجمن دفاع از حقوق زندانیان، پنج‌شنبه‌شب برای مدت یک ماه به مرخصی آمد.


ویژه «نوروز»: درگیری گسترده و تیراندازی در جریان عزاداری در اصفهان

نوروز: در جریان عزاداری‌های روز پنج‌شنبه در اصفهان، میان یک هیات عزاداری با نیروهای پلیس درگیری گسترده‌ای شکل گرفت که به تیراندازی، پرتاب گاز اشک‌آور و زخمی و بازداشت شدن تعدادی از عزاداران انجامید.


زنی به خاطر درگیری با گشت ارشاد راهی آی سی یو شد

درگیری گشت ارشاد با زنی ۲۶ ساله باعث تشنج و بستری شدن این زن در بیمارستان شد.ظهر سه‌شنبه در چهارراه زهره تقاطع خیابان مفتح و مطهری ماموران گشت ارشاد این زن را به دلیل بد حجابی به اجبار سوار اتومبیل های گشت ویژه ارشاد کردند. بعد از مدت کوتاهی این زن در خودروی گشت ارشاد دچار تشنج شدیدی شد و به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پاستورنو منتقل شد.


 گاز سهمیه‌بندی می‌شود

 
تیتر نخست حزب‌الله به سخنان مهدی هاشمی معاون عمرانی وزیر کشور اختصاص دارد که گفته است: برای رفع مشکل قطع گاز به‌ دنبال سهمیه‌بندی این سوخت در برخی از نقاط کشور هستیم... براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی از روز دوشنبه موج سوم بارش در راه است که گفته‌اند از جمعه اطلاعات قطعی مربوط به آن را به ما می‌گویند.

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما, آی تی, پلی تکنیک دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 03:07

مرگ بر دیکتاتور - مرگ بر تروریست
زنده باد آزادی - زنده باد دانشجوی زندانی
زنده باد زندانی سیاسی

امیدوارم که روزی فرا رسد تا به دور از این مرگ بادها و زنده بادها در فضایی توأم با صلح و آرامش پیش رویم...
امیدوارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد