KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آیا چنین شوخی ای ، صحیح است ؟!


آیا چنین شوخی ای ، صحیح است ؟!


به نام خدا

دیشب وقتی خبر فوت مهدی دزفولی رو سند تو ال کردم ، تعداد زیادی از دانشجوها بهم پی ام دادند ، یکی از دانشجوهای نرم افزار بهم گفت که امروز متوجه شدم که مهدی invisible هست و بهش پی ام دادم و جوابی بهم نداد ، معلومه که مساله سرکاریه و با خودش هم هماهنگ شده ، یکی از دانشجوهای صنایع هم بهم گفت از ظاهر اطلاعیه میشه حدس زد که جعلیه ، یکی از دانشجوهای فناوری اطلاعات هم بهم گفت که کسی که اطلاعیه رو چاپ کرده بلد نبوده با word وسط صفحه ، خط متمایز کننده قرار بده ، و احتمالا بعد از پرینت با خودکار آبی ، روی اطلاعیه خط کشیده !

خوب ، بعد از گریه ای که کرده بودم ، این حرفها خیلی خوشحالم کرد ، اما از اونجایی که چنین شوخی ای را از سعید و مهدی بعید می دانستم ، به خودم اجازه ندادم این متن رو بنویسم !

صبح با سعید تماس گرفتم ، گوشی رو برنداشت ، با مهدی تماس گرفتم ، گوشیش خاموش بود !

نزدیکهای ظهر، یکی از دانشجوهای صنایع باهام تماس گرفت و گفت ، با مسجد الجواد تماس گرفته و اونا گفتن ، همچنین مجلسی برای این شخص برگزار نشده !

هنوز نمی دونم ، سعید و مهدی ، به چه نحوی پاسخگو خواهند بود ؟!

به نظر شما میشه اسم چنین کاری رو شوخی گذاشت ؟


هجرت  

 

مهدی ، خواجه نصیری ها هم به بهشت می روند!  


نظرات 21 + ارسال نظر
روزی, , جمعه 28 دی 1386 ساعت 12:25

کارشون خیلی باهال بوده منم پایه ی این شوخیام

, , جمعه 28 دی 1386 ساعت 12:28

این دو نفر از این پس حتی اگر راست بگویند هم کسی باور نمی کند ، خدا بدادشان برسد که با احساسات بچه ها نا باورانه بازی میکنند و حتما انتظار تشویق هم دارند!

hani, com, kntu جمعه 28 دی 1386 ساعت 12:33

baw man ke goftam dirooz mocheshoo gerfetam ke on shod badesham zod invis shode!! hamid ham albate eshare karde bood be in masalee!!1 mahdi khodam mikoshamet.........

شفیعی , صنایع, جمعه 28 دی 1386 ساعت 12:44

خوب حالا که تو عمل انجام شده قرار گرفتن واجب شد ما هم باهاشون پایه باشیم و خودمون بکشیمش

روز امتحان ریاضی ، روز خوبیه ! من پایه ام !

نادانان جان را به مرگ آیند به مزاح - عاقلان دل را به مرگ دادند - عاشقان سر را تهی کردند

ر.خ, IT, جمعه 28 دی 1386 ساعت 13:42

حالا خدارو شکر که شوخی بوده.

ح, , جمعه 28 دی 1386 ساعت 13:47

کارشون خیلی زشت بود !
شوی با احساسات دوستان خیلی.......ه
نمی دونم چی بگم !
ویل للمتفقین !

من دیروزم گفتم که شوخی مسخره ای بود همون دیشب تابلو شده بود...
فقط برای چند دقیقه ای شکه شدم اما ...

, , جمعه 28 دی 1386 ساعت 15:01

عجب!

علی طهرانی , it, جمعه 28 دی 1386 ساعت 15:06

من می دونستم سره کاریه چون متنش اصلا اصولی نوشته نشده بود

غلامی , IT, خواجه نصیر جمعه 28 دی 1386 ساعت 17:12

شوخی خیلی جالبی نبود.

رضا, , جمعه 28 دی 1386 ساعت 19:39

شوخیه جالبی بود اما فکر نکنم بچه های اینجا جنبشو داشته باشن!فکر کنم شاکی بشنا...خود دانید!

رضا, , جمعه 28 دی 1386 ساعت 19:41

شاید بشه گفت شوخیه بدی نبود اما جنبه ی افراد هم مهمه...

آنجا که احساس دوستی پررنگ است ، جنبه کمرنگ می گردد !

محمد حکمت شعار, صنایع, جمعه 28 دی 1386 ساعت 23:15

اگه دوست دارند سریع از این دنیا برند من در خدمتم

, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 00:05

دیشب که خبرو دیدم اونقدر ناراحت شدم که اصلا به جزئیات دقت نکردم ! حتی امروزم که یادش میفتادم ناراحت میشدم! اما الان که دوباره خوندم دیدم آره واقعا میشد فهمید سرکاریه !
مسخرست!
اینجا همون هم کلاسیه که تعریفشو شنیدم؟!؟!؟!؟
خوبه.. موفق باشید!!!

بهزاد, , شنبه 29 دی 1386 ساعت 02:05

امید وارم دوست کوچولومون هر چه سریع تر بزرگ بشه

مرتضی, IT, شنبه 29 دی 1386 ساعت 03:41 http://www.webworld.ir

شوخی خیلی بدی بود... من که اصلا از این کارشون خوشم نیومد.
اون خودکار آبی رو من فهمیدماااااااا D:

دانشجویانی که ازشون صحبت کردم :

دانشجوی نرم افزار : هانیه کرمی

دانشجوی صنایع : عاطفه شفیعی

دانشجوی فناوری اطلاعات : مرتضی قاسم پور

اینم پیام آقا سعید :

با سلام خدمت دوستان عزیز

این متن رو دوستمون آقا مهدی نوشته

دیروز ساعت ۸:۳۰ موبایلم زنگ زد.آقا مهدی بود.گفت سعید یوزر پسورد همکلاسیت رو بده میخوام یه متن بنویسم منم گفتم دوستمه روشو زمین نندازم که دیدم این متنو نوشت بهش گفتم ورش میدارم گفت این کارو نکن میخوام عکس العمل بچه ها رو ببینم . منم تا الان صبر کردم ولی چون اصلا دوست ندارم با دوستام از این شوخیها کنم این متنو نوشتم که از همه دوستام معذرت خواهی کنم.میدونم اصلا شوخی با مزه ای نبود ولی کاره خود مهدی بود دلیلشو منم نمیدونم بازم از همه معذرت میخوام


http://kntu.blogsky.com/?PostID=2055

فائزه نعیم , it, خواجه نصیر شنبه 29 دی 1386 ساعت 16:52

آخه که چی مثلا؟؟؟؟؟

, , یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 08:35

جواب این شوخی یه زخمه
زخمی که لااقل مدت ها رو صورتش بمونه

نه نمیشه چقدر نامرد بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد