KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

موضوع همکلاسی احترام به عقاید دیگران و انتشار آزادنه ی عقاید خوی


موضوع همکلاسی ، نه نجوم است ، نه سیاست ، نه اخبار صنفی ، نه کامپیوتر و نه ....


به نام خدا

دوستان علاقه مند به نجوم از مدت ها پیش فعالیت علمی خودشون رو در همکلاسی آغاز کردند ، بطوریکه این مساله باعث شد موضوع بندی ستاره شناسی به همکلاسی افزوده شود ، همچنین این فعالیت مستمر ، علاقه مندان به نجوم رو تا حدی بیشتر کرد به طوریکه برخی از دانشجویانی که هیچ فعالیتی در زمینه ی نجوم نداشتند برای عضویت در انجمن نجوم اعلام آمادگی کردند .

اخیرا متوجه شدم که متاسفانه یکی از دانشجویان که ظاهرا علاقه مند به نجوم نیست خواسته یا نا خواسته با نظر دادن برای یکی از متن های مربوط به نجوم ، موجب ناراحتی تعدادی از علاقه مندان به نجوم شده است .

دوستان عزیز ، موضوع همکلاسی ، نه نجوم است ، نه سیاست ، نه اخبار صنفی ، نه کامپیوتر و نه ....

موضع همکلاسی ، به نمایش گذاشتن همکاری میان دانشجویان یک دانشگاه و تمرین یک کار گروهی است ، موضوع همکلاسی احترام به عقاید دیگران و انتشار آزادنه ی عقاید خویشتن است !

به نظر بنده دانشجویان علاقه مند به نجوم از افتخارات دانشگاه هستند ، (همانطور که میدونید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر مهمترین پشتوانه ی علمی کشور ایران در زمینه ی نجوم است) ولی ممکن است از نظر یک دوست ، نجوم تنفرآمیز باشد اما این دلیل نمی شود ، عشق و علاقه ی همکلاسی خود را با نظر دادن ، زیر سوال ببرد !

متاسفانه چند نفر از اعضای محترم همکلاسی چند روزی است که برای احترام به نظر آن دانشجو از انتشار متن در مورد نجوم دست کشیده اند ، بنده به عنوان یکی از اعضای همکلاسی که علی رغم عدم استعداد در علم زیبای نجوم ، علاقه مند به این علم می باشد ، از همکلاسی های عزیر خود خواهشمندم که همانطور که به نظر مخالفان بها می دهید به نظر موافقان خود نیز بها داده و بنده و سایر دوستان را از متن های خود بی بهره نسازید .

متشکرم

نظرات 4 + ارسال نظر
arefeh khoshbakht , sanaye, چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 14:18

(همانطور که به نظر مخالفان بها می دهید) به نظر موافقان خود نیز بها داده و بنده و سایر دوستان را از متن های خود بی بهره نسازید .

IT, IT, چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 14:50

کی جرات کرده بچه های ستاره شناسی رو ناراحت کنه؟
اصلا خوشم نیومد!
حتما منظوری نداشته!!

با درود بر همه‌ی دوستان

به نظر من همکلاسی٬ برای ما مشق دموکراسی است٬ تا بتوانیم عقاید و تفکرات همدیگر دیده٬ شنیده و بر رویشان اندک تأملی نماییم٬ و با قوانین و مقررات آن خود را مطابق سازیم٬ که البته به نظر می‌آید اکثریت قریب به اتفاق دوستان خود را با این شرایط مطابق ساخته‌اند جز مدریت محترم همکلاسی...!!!
امیدوارم که این مدیر هم با ایجاد ننمودن بندهایی انحرافی و به نفع خود٬ برای مساعد ساختن محیط به نفع خود٬ شرایط را به سانی دیگر رقم نزند٬ و لااقل خود بر آرامش و سامان دهی این محیط یاری رساند...

با آرزوی بهترین‌ها برای همه‌ی دوستان عزیز
تا درودی دگر بار بدرود

با سلام خدمت دوست عزیزم پویا
دوست عزیز از ظاهر نظرت پیداست که بنده قوانین را زیر سوال برده ام !

دقیقا ذکر کن کدام بند قانون را ، تا بعد از بررسی نسبت به حذف عضویت خود از همکلاسی اقدام نمایم !

ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد