KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مهمترین اخبار روز

خاتمی:
مردم در مواقع حساس درست انتخاب می‌کنند

«سیدمحمد خاتمی» رییس مرکز بین‌المللی گفت‌وگوی تمدن‌ها و فرهنگ‌ها در گفت‌وگویی با روزنامه اسپانیایی «ال‌پائیس» نکات مهمی را درباره برخوردهای انجام‌شده با ایده‌‌های اصلی خود چون گفت‌وگوی تمدن‌ها، دموکراسی‌خواهی و اصلاحات را بیان داشت.

http://norooznews.ir/news/5276.php


هشدار رئیس ستاد تهران ائتلاف اصلاح طلبان: مسئولین رفتار یکسان ومشابهی برای نامزدهای انتخاباتی داشته باشند

مرتضی حاجی،رییس ائتلاف اصلاح طلبان تهران ،با تاکید بر اینکه مسئولین رفتار یکسان و مشابهی برای نامزدهای انتخاباتی داشته باشند گفت:اصلاح طلبان با تماس با مراجع عالی نظام و شورای نگهبان،انها را دعوت بر رفتارهایی کنند که در قانون مشخص شده است و رفتار یکسان ومشابهی برای نامزدهای انتخاباتی داشته باشند،همچنین شور انتخاباتی با نزدیکی به زمان رای گیری صورت می گیرد و فضای انتخاباتی فعلا در موقعیت عادی قرار دارد.

 


هفته نامه زیر نظر مصباح یزدی: در رد صلاحیت اصلاح طلبان مصلحت اندیشی نکنید

هفته نامه پرتوبه موسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی درسرمقاله خود به قلم قاسم روانبخش از شورای نگهبان خواست که مصلحت اندیشی نکند.


اصلاح طلبان رد صلاحیت می شوند!

نشریه داخلی یکی از ارگانها ی نظامی به صراحت نوشت :اصلاح طلبان رد صلاحیت  می شوند پس بهتر است استعفا دهند که بعدانخواهند هیاهو کنند.


مجمع روحانیون : بوش نمی‌تواند حامی جریان اصلاح‌طلب باشد 

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز با اشاره به جلسه اخیر این تشکل روحانی گفت: در این جلسه اعضا ضمن محکوم کردن شدید اظهارات اخیر بوش مبنی بر اعلام حمایت از برخی جریانات در داخل کشورمان و همچنین اظهارات اخیر آن در اجلاس ابوظبی و متهم کردن مجدد ایران به حمایت از تروریسم، این اظهارات را در ادامه سیاست‌های خصمانه‌ آمریکا و ماجراجویی‌های بوش علیه انقلاب اسلامی ارزیابی کردند.


میردامادی: بوش بیشترین خصومت را با خاتمی و اصلاح‌طلبان نشان داد 

به دنبال تشدید حملات رسانه‌ها و سخنگویان وابسته به جناح حاکم علیه اصلاح‌طلبان و طرح ادعای «حمایت آمریکا » از این جریان سیاسی، دکتر «محسن میردامادی» دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی، در پرسش و پاسخی با خبرنگار نوروز، به این اتهامات پاسخ گفت و دلایل مطرح شدن آن را در شرایط کنونی و همزمان با اوج‌گیری رقابت‌های انتخاباتی را تشریح کرد.


انتقاد شدید توکلی از بودجه 87 دولت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در یادداشتی ضمن بررسی و نقد بودجه 87 راهکارهای پیشنهادی خود را نیز ارائه داده است.

http://norooznews.ir/news/5281.php


معاون احمدی‌نژاد هم حاضر به دفاع از لایحه بودجه نشد! 

اولین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی لایحه بودجه دولت به دلیل عدم حضور «امیر منصور برقعی»، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، برگزار نشد.


محتوای نامه تند احمدی‌نژاد به حدادعادل چه بود؟ 

«محمود احمدی‌نژاد» رییس جمهوری که اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی بصراحت، مجلس هفتم را بعنوان یکی از عوامل ناکامی دولت در تحقق وعده‌هایش معرفی کرده بود، اخیرا در نامه‌ای به رییس مجلس بشدت به انتقادات و موضع‌گیری‌های مجلس علیه دولت واکنش نشان داده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد