KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دلم میگیرد........



دلم از شوق حرم می گیرد

مثل یک قرن شب تاریک است

دو سه روزی که دلم می گیرد

مثل این است که دارد کم کم

هستی ام رنگ عدم می گیرد

دسته سینه زنی دردل من

نوحه می خواند ودم می گیرد

گریه ام یعنی : باران بهاری!

هم نمی گیرو و هم می گیرد

بس که دلتنگی من بسیار است

دلم از وسعت کم می گیرد

لشگر عشق حرم را به خدا

به خود عشق قسم می گیرد
نظرات 5 + ارسال نظر

در میخانه به روی همه بازاست هنوز
سینه سوخته درسوزوگداز است هنوز
بی نیازی است در این مستی وبیهوشی عشق
در هستی زدن از روی نیاز هست هنوز
چاره از دوری دلبر نبود لب بربند
که غلام در او بنده نواز است هنوز
.........
یک روز به هیئت سحر می آید
با سوز دل و دیده تر می آید
یک روز به انتقام هفتادوشمس
با سیصدوسیزده قمر می آید


به امید آن روز

boyshab, , دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 20:06

گریه ام یعنی : باران بهاری!

سبحان طحانی, کامپیوتر, دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 20:13

خیلی زیبا و قشنگ بود....
گریه گریه گریه...
کاش منم توفیق گریه برای ایشون رو داشته باشم !
کاش این بغض لعنتی که 5 ماهه دارم بترکه...
کاش طوری بشم که امام هم عاشقم بشه...
خیلی شعرت قشنگ بود
ممنون
انشالله که در پناه خدا موفق باشی

رویا, IT, دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 22:33

بسیار زیبا!
ممنونم ازت!!

علی طهرانی, it, سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 14:59

بسیار زیبا بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد