KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخرین اخبار دانشگاه‌ها

خانواده سه دانشجوی دانشگاه امیرکبیر: به بازداشت غیرقانونی فرزندانمان پایان دهید

خانواده‌های مجید توکلی، احمد قصابان و احسان منصوری سه دانشجوی دانشگاه امیرکبیر که با وجود دستور قاضی جوادی، قاضی دادگاه عمومی تهران و تودیع وثیقه ۸۰ میلیون تومانی هنوز در زندان به سر می‌برند با ارسال نامه سرگشاده به شاهرودی رئیس قوه قضاییه خواستار دخالت وی برای اجرای قانون شدند. این نامه در حالی برای شاهرودی ارسال می‌شود که حدود سه هفته از دستور قاضی دادگاه با توجه به تبرئه دانشجویان می‌گذرد و مسئولان زندان اوین با این بهانه که باید دادگاه انقلاب به استعلام آنها پاسخ گوید، از اجرای این دستور سرباز می‌زنند.


بیانیه انجمن های اسلامی دانشجویان ۳۷ دانشگاه کشور در اعتراض به موج جدید سرکوب فعالین دانشجو

انجمنهای اسلامی ۳۷ دانشگاه کشور٬ از جمله انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی٬ در بیانیه مشترکی با برشمردن جدیدترین موارد سرکوب و اعمال فشار بر دانشگاه، خواستار توقف این فشارها و محدویتها بر ضد جنبش دانشجویی شدند


بیانیه انجمن اسلامی شیراز و علوم پزشکی در ارتباط با بی تدبیری دولت نسبت به شرایط جوی اخیر

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی در ارتباط با بی تدبیری دولت و مشکلات به وجود آمده برای مردم در فصل سرما بیانیه ای صادر کرده است


احکام انضباطی ۳۰ دانشجوی دانشگاه شیراز صادر شد

احکام کمیته انضباطی بیش از ۳۰ دانشجوی دانشکده دندانپزشکی شیراز که چندی پیش به علت شرکت در یک مهمانی مختلط به کمیته انضباطی احضار شده بودند صادر شد.

احکام دانشجویان شامل یک ترم محرومیت مشروط از تحصیل، محرومیت از امکانات رفاهی دانشگاه تا پایان تحصیلات، توبیخ کتبی با درج در پرونده و تذکر کتبی با درج در پرونده می باشد.


اخبار جدید از احضار فعالین دانشجویی و صدور احکام سنگین انضباطی برای دانشجویان دانشگاه علامه

۹ تن از دانشجویان دانشگاه علامه در پی فعالیت‌های سیاسی و دانشجویی به کمیته‌ی انظباطی احظار و احکام سنگینی برایشان صادر شد.


تنها راه حل‎ ،‎رعایت حقوق بشر و اعاده آزادیهای آکادمیک است؛ گزارشی از ناآرامی های دانشگاه بوعلی همدان


بار دیگر جوسازی نیروهای حامی دولت علیه قوه قضاییه و اساتید مستقل دانشگاه آغاز شد 

پس از صدور رای دادگاه مبنی بر انفصال از خدمت رئیس متخلف دانشگاه یزد بار دیگر جوسازی نیروهای حامی دولت بر علیه اساتید مستقل و قوه قضاییه از سر گرفته شد.

نظرات 2 + ارسال نظر

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

سید مهدی, کامپیوتر, دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 16:09

آزادی که از اون دم میزدند همین ها بود؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد