KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لاله های آسمانی ایران عزیزمان۳

شهید سلطانعلی ابراهیم پور :
خدایا بارالها
بسوی در گاهت شتافته ودر راهت قدم گذاشته ام تا خودم را به تو برسانم امام این بنده گنهکار با دست خالی برگشته واحساس کرده ام که عاشقت را نپذیرفته ای می دانم که بنده خالصی نبوده ام می دانم که لیاقت نداشته ام اما معبود بپذیر بپذیر این رو سیاه را که دیگر توان وتحمل دوری ندارم


شهید هادی قرآن نویس:
خدایا با!
دلم را متوجه خود کن وبسوی خود هدایت فرما پروردگارا به من شناختی بده تا به تو برسم وعلمی ده که بندگی تو رابکنم وبس ،ودر راه وفای به تو فقط تو در نظرم باشی وبس
لیاقتی عطا کن تا دربند تو باشم واز بندهای بندگانت بگریزم وبسوی تو پرواز کنم.


شهید اکبر بضاعت پور :
از این که بعد از سال ها انتظار ،شبی را که پیوسته در عشق او پرواز می کردم دریافتم ،خدای منان را حمد وثنا می گویم واز پروردگار بی همتا می خواهم که دراین شب که حشمان ملائکه الله ومسلمانان جهان در انتظار آن است برا مت اسلامی مبارک قرار دهد وگناهان این بنده مذنب وذلیل وعصیان گر را بهلطف ورحمت خود عفو نماید واین دل خونین ومحزون را به هدف دیرینه اش که یعنی شهادت فی سبیل الله وپرواز به سوی لقاءالله است برساند.
پروردگارا!
من تورا ستایش می کنم وبا جان ودل تو را می پرستم چون تو شایسته ستایشی وپرستشی

متون قبلی منتشر شده در موضوع لاله های آسمانی

http://kntu.blogsky.com/?PostID=1993

http://kntu.blogsky.com/?PostID=2012

و وبلاگ دارالارشاد :  http://darolershad.blogsky.com/

نظرات 4 + ارسال نظر
غلامی , IT, خواجه نصیر یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 11:44

پروردگارا به من شناختی بده تا به تو برسم وعلمی ده که بندگی تو رابکنم وبس.
خیلی زیبا بود ممنون.

تاریخ ما را در محک امتحان قرارداده است. می خواهد فداکاری ما را بسنجد. می خواهد شجاعت ما را بیازماید.
خدایا هدایتم کن زیرا می دانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است.
خدایا محتاجم نکن که تهمت به کسی بزنم زیرا تهمت خیانت ظالمانه ای است. قسمتی بود از وصیت نامه شهید دکتر مصفی چمران
امیدوارم همیشه با الگو قرار دادن این عزیزان درپیشرفت کشورمان سهم بسزای داشته باشیم.

بنفشه فرجی, نرم افزار, یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 12:04

" لیاقتی عطا کن تا در بند تو باشم و از بندهای بندگانت بگریزم و به سوی تو پرواز کنم" ممنون!

هیهات که خمینی
که در برابر تجاوزدیوسیرتان ومشرکان
وکافران به حریم قرآن کریم وعترت رسول خدا وامت محمد (ص) وپیروان ابراهیم حنیف ساکت بماند ویا نظاره گر صحنه های ذلت و حقارت مسلمانان باشد.
من خون وجان ناقابل خویش را برای ادی واجب فریضه دفاع از مسلمانان اماده نموده ام ودر انتظار فوز عظیم شهادتم.
امام خمینی (ره)
دوست عزیز تمام عزیزانی که به فوز عظیم شهادت رسیدند مطیع پیرفرزانه خود بودند
اکنون نیز ما باید در انجام این فریضه بکوشیم.
ممنونم از توجه حضرتعالی به این متن

رویا, IT, یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 12:30

بسیار زیبا!
ممنون!!

متشکرم

موفق باشی ، ادامه بده !

ممنونم حمید جان
امیدوارم بتوانیم هرچند کوچک ولی با اهداف بلند ورفیع این عزیزان آشنا شویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد