KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمایشگاه مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

چند وقت پیش دوست عزیزم جناب آقای حمید خان توکلی یه مطلبی نوشته بودند که خبر از اومدن گئوگی گرچو فضانورد معروف روسی به کشور ما داده بود.

ایشون الان ایران هستند و در نمایشگاهی که به همین مناسبت برگزار شده شرکت دارند.

دوستانی که علاقمند به آشنایی بیشتر با ایشان هستند می توانند به مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه کنند و از نمایشگاهی که در آنجا دایر است بازدید فرمایند.

آدرس: تهران- نیاوران- خیابان عمار- کوچه عرفات- پلاک ۱۱

مهلت: چهارشنبه نهم ژانویه سال ۲۰۰۸ میلادی مصادف با ۱۹ دی ماه سال ۱۳۸۶

زمان: بین ساعات ۹ تا ۱۵

ورودی: ۱۰۰۰ تومان

تلفن:۲۲۲۹۲۲۴۶-۲۲۲۹۳۲۸۰

اینم عکس آقای فضانورد که بتونین پیداش کنین.( که البته عکس رو با اجازه آقای توکلی از ایشون پیچوندم)

(دیگه فکر کنم اطلاعات کامل تر از این نمیشه. توصیه می کنم حتما یه سر بزنید.)

من که اینقدر شوق دارم میخوام همین الان برم...

http://kntu.blogsky.com/?Cat=55 بخش ستاره شناسی همکلاسی منتظر شماست.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هاشم ورزی, , یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 14:59 http://sahbayerezvan.blogfa.com

خدا شما رو با ستاره هاش محشور کنه .

خیلی ممنون که به فکر ما هستین

روح اله عنایتی, IT, یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 15:38

اگه تهران بودم حتما با همدیگه می رفتیم
یه گزارشی بنویس ما هم فیض ببریم

, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 20:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد